Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Er is een plantje komen aanlopen, tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Er is een plantje komen aanlopen, tips

    Korting op 420shop
    iemand heeft grapje uitgehaald maar nu wil ik ook tot einde brengen heb geen groene vingers en ook geen liefhebber van geestverruimende stoffen buiten mn wiskeytje maar zoals gezegt een grapje NOT er is een zaadje stekje plant in mn brandneteltuin gezet buurman komt bij me en vraagt of ik een plantage ga beginnen en laat me een plant zien van zo n 40 cm hoog ok op onderzoek op www en krijg veel te veel info maar goed er is een buiten plant met 25 gr celsius ding groeit als een gek maar niet zoals de foto s op google afbeeldingen wil er zo weinig mogelijk aan doen maar mijn vraag is over drie weken krijgen we de regens om rot te voorkomen kan ik dat ding onder een party tent zetten???
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik zie geen brandneteltuin, alleen een zandbak ?
    Je wil toch niet zeggen dat je deze nog niet eerder gezien hebt, of kom je niet van de zolder

    Een partytent, ja, dat kan, die kan je er overheen zetten, maar heeft alleen zin als er flinke toppen in zitten.
    Dat gaat nog een maandje of 2-3 duren.
    Tot die tijd kan regen geen kwaad, of er moet 10cm water komen te staan.

    Maarre...die plant is dus van iemand.
    Die gaat terug komen om te oogsten, dat snap je ?
    Ja, het was niet zo handig om in jouw tuin te zetten. Misschien was het de buurman zelf wel ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Of vieren jullie op 14-07- Sinterklaas?

      Comment


        #4
        Riiiight. We zijn hier volgens mij allemaal binnen gekomen met 'ach joh een plantje voor de fun, ik rook echt geen wiet hoor! Ik ben een goed burger. Hij stond er gewoon zomaar' totdat we erachter kwamen dat iedereen hier, gewoon normaal met elkaar kan praten over van alles en nog wat.

        Dus of, Q heeft gelijk, en iemand heeft een plant in je tuin gezet.
        Of je wilt zelf dus een wietplant gaan opkweken.

        Die twee zijn wezenlijk verschillend. In geval 1, alles omhakken en de politie bellen. Zo niet, dan staat er tegen de herfst mogelijk iemand in je tuin te plukken. Met honkbalknuppel, mes, of erger. Tenminste een goede schaar! Dat kan link zijn. Je bent feitelijk zelf in overtreding zolang je het ding laat staan. Gedoogbeleid betekent niet dat het mag. Ook niet die volksmythe van '5 plantjes'. De wet zegt duidelijk: totaal niet toegestaan.

        In geval 2: Welkom op het forum, veel plezier met je plant! Er zijn voldoende kweekverslagen om uit te putten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          IN ANTWOORD OPMERKING 1 GAAN WE TERUG NAAR 1970 BEN 13 EN WEL EENS EEN JOINT GEZIEN 1 e KLASSENFEEST met alcohol en wist gelijk dat was mijn ding in het park wel eens een chillum geprobeert maar FREDDY H won het pleit

          dus naar 2 ja ik ga dat ding tot een goed einde brengen zonder ketamine of amfethamine of groeihormoon gewoon puur natuur litertje water om 8 uur s avonds en klaar tentje voor de rot over een maandje en dan het hele zooitje over de schutting want wat QNQ schreef lijkt het meest plausible maar dat wapengekletter voor 1 plantje zie ik nog niet en ja ik dacht wel dat het gedooogbeleid me vrijwaarde van een pv dus kan ik rekening mee houden dat ik niet zo schrik als de veldwachters aanbellen dank dank wij laten nog van ons horen

          Comment


            #6
            Ketamine, amfetamine of groeihormoon geeft niemand hier aan z'n plantje.
            Dit is een forum vol hobby kwekers die een paar plantjes groeien voor zichzelf.

            Ze staat er in ieder geval wel goed bij.
            Je bent altijd welkom hier, om te laten zien hoe ze erbij staat, of als je vragen hebt.
            Succes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Je heb niet perongeluk zelf ergens een zaadje laten vallen en dat is je geheel ontschoten...Waarom een party tent denk je dat tegen de tijd dat het gaat regen die plant nog onder een party tent past hahaha beter haal de top er al vast uit anders word het een boom.
              Oja en wat je nu doe is Verboden kweken van cannabis in jou eigen tuin en zeggen dat hij kwam aan wandelen daar trap niemand in ook wij niet of hun misschien wil IK zeer zeker niet zeker niet in de zandbak die jou tuin is .
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                zoals beloofd heb ik er weinig aan gedaan niets anders dan water om 20.00 uur en het resultaat mag er zijn en ja het komt wel uit hij gaat niet passen onder partytent alleen klein minpuntje de takken scheuren van de stam wegens topzware bladeren wordt vevolgt
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #9
                  is niet zo erg
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    8 keer zoiets
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      oepsie ga je nu toekijken hoe ze breekt
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        yep vanaf begin al besloten buiten plant die red zich maar

                        Comment


                          #13
                          denk dat ik weet waarom ze deze grap uitgehaald hebben lijkt erop dat ze een mannetje verstopt hebben in mn tuin
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • kweki
                            kweki commented
                            Editing a comment
                            haha

                          #14
                          oeps haal hem er maar uit voor je het verneukt voor de rest van de kwekers in de buurt en om streken
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #15
                            Yeah, dat zijn geen grappen. Zet de zaag er maar in.
                            Voordeeltje: Eindelijk plaats voor dat zwembadje.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X