Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trichomen lijken ok, maar bloeiharen zijn maar de helft bruin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

trichomen lijken ok, maar bloeiharen zijn maar de helft bruin

Korting op 420shop
    De bloeiharen zijn nog helemaal geen 80 % bruin.

De trichomen onder de microscoop zijn 90 % milky, 10 % amber.

Het gaat over een tangie matic autoflower van fastbuds.

Het zusje dat even oud was is 2 weken geleden al geoogst.

Kan het dat de bloeiharen nog maar de helft bruin zijn, maar dat ze al klaar is?

nu ben ik in de war....

ze staat van 18 mei
    Attached Files

Mijn twee centen: Een fout die velen maken is dat ze de trichomen van boven bekijken i.p.v. van de zijkant. Als je namelijk van boven kijkt lijkt elke trichoom wel milky, ook als die helder is.
    Maar wellicht is er iets anders aan de hand, wil je er alleen even voor waarschuwen.

Comment

thnx, maar ik bekijk ze wel zeker langs opzij. onder de microscoop. de toppen zijn wel super! zeer zwaar en veel thc

Comment

Bloeiharen zijn meer een soort weerstations. Je hoeft niet te wachten tot ze bruin worden, als ze allemaal bruin worden dan kan het gisteren geregend hebben.
        Als je elk haartje met je vingers aanraakt, dan zijn ze over enkele dagen ook bruin.

Ik zie hier en daar nieuwe calyxen vormen, maar de plant lijkt wel aan het einde van de bloei te zitten. Ik zou zelf nog 5 dagen tot een weekje wachten met oogsten. Dan issie waarschijnlijk op zijn top.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

duidelijk
          informatief
          snel

super antwoord, thnx!

ik ga je raad opvolgen.

PS ik kan toch niet oogsten voor maandagavond want overdag komt er op zolder iemand werken. en net daar droog ik
          Last edited by Tommeken; 4 August 2018, 14:25.

Comment

Over een 5-7 dagen is de maandag allang voorbij dus dat lijkt me overbodige informatie.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X