Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help regen! :O

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help regen! :O

Korting op 420shop
    een goedendag jointje kwekers

ik zie dus net dat het aankomende 2 weken aardig slecht buiten weer gaat worden (was nu ook wel eens te verwachten)
    voor me normale planten buiten heb ik geen angst want die staan nog niet in de bloei maar heb ook nog wat green posion en royal haze autoflowers staan die wel in 3 weken klaar zouden zijn dacht ik ongeveer

dus ik ben eigenlijk opzoek naar tips om deze 2 weken door te komen hoe gaan jullie met je bloeiende buiten plantjes om?

zelf dacht ik dan maar zowieso als het geregend heeft ze telkens een beetje uitschudden verder weet ik het ook niet
    of dan tog maar een bepaald folietje er over die niet opvalt ? :L liever niet

ik vindt het moeilijk zou zonde zijn als ik zo een half veld toprot heb groeien na dit mooie weer dus alle tips zijn welkom

mvg Kweki

iig dagelijks een rondje doen. Constateer je toprot dan gelijk verwijderen. Meer heb ik niet voor je, tenzij je zin hebt om een afdakje te bouwen.

Comment

ja tog dat dan maar en hopen dat het goed komt een afdakje wordt echt te moeilijk guerilla

Comment

Same here... gewoon afwachten en hopen op het beste. Elke dag bij je guerilla-kweek langsgaan is niet zo slim...
        Gelukkig zitten we nog midden in de zomer; dus de zon droogt de toppen heel snel als ze nat geregend zijn..

Comment

• kweki
          kweki commented
          Editing a comment
          hoi philly heb uiteindelijk vandaag een aantal planten geoogst en een paar die nog wel even mochten laten staan die durf ik nu ook nog wel te gokken heb tot nu toe nergens last van gehad aleen een klein beetje van de geur thuis haha
      Bezig...
      X