Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

16 Augustus, Zou ik nog beginnen met autoflowers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

16 Augustus, Zou ik nog beginnen met autoflowers?

Korting op 420shop
    Goedemiddag,

Had reeds twee weken geleden nog een zaadje geplant, ging goed tot vandaag kwam ik bij het plantje aan en lag er een vogel in de bloempot te rollen . ( plant opgegeten vond hem nergens terug)

Is het nu nog verstandig voor buiten opnieuw een autoflower te zetten ofniet ?

Die zal niet veel meer gaan opbrengen omdat de dagen steeds korter worden. Daarnaast liggen rot en schimmels op de loer vanaf oktober.

Comment

Klopt at Bella zegt, je kunt je beter op binnenkweek gaan richten nu.
      Buitenkweek niet later beginnen dan ongeveer half juni.......

Comment

Uit een ander kweekverslag op dit forum:

ppls2.JPG

Weer wat geleerd dus. Vogels zonnebaden graag, zwarte grond is warmer.
        En als het nat is, dan gaan ze zoeken of er wat te eten tussen zit en woelen ze alles om.
        Een grotere plant kan dat wel hebben, ik denk dat het nieteens slecht is, maar zaailingen ben je snel kwijt in een hoop grond.

Zeker is het moeilijker, maar als het weer redelijk blijft kun je bijna het hele jaar autoflowers buiten kweken.
        Je krijgt te maken met zon, maar ook regen, wind en mist. Het klimaat is je grootste vijand als je laat begint.
        Lagere temperaturen dus minder snelle ontwikkeling, korter licht helpt daar ook bij.
        Als je een mogelijkheid hebt om ze in noodgevallen een middagje binnen te kunnen zetten zou wel top zijn.
        Maar natuurlijk kan het. Misschien krijgen we nog 2 maanden zomer.
        Autoflowers, 3 maanden. Dan zit je aan eind november. Niet geschoten is toch ook mis.

.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb vandaag 3 af zaailingen boven. Ik schat de oogst op de 3de week van november, dat is maar een week later dan wanneer ik vorig jaar heb geoogst.

Als je de ruimte en de zin hebt, gewoon doen. Het is niet omdat het af en toe regend dat alles instant kapot gaat. We zijn dit jaar te veel verwent geweest waardoor het nu slecht lijkt.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

Bezig...
          X