200 gram? Ik gok meer
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kan mij iemand tips geven aub?
Collapse
X
-
Hallo, de linkse plant komt 1 a 2 weken achter in bloei. Het is nu snachts al 4 graden. Zal dit wel lukken met zo'n kou? Of doe ik ze beter weg en misschien volgend jaar autoflowers?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Weg doen?? Nee joh! Mijn planten staan ook letterlijk en figuurlijk de blauw(paars)bekken.
Je planten zien er prachtig, sterk en gezond uit.
Lekker laten afbloeien. Om de zoveel dagen checken op toprot en kijken naar je trichomen.
Als je geen zakloepje hebt, dan (zo deed ik het) kun je een foto maken van je toppen met je mobiel. Deze inzoomen en dan heb je een aardig beeld van je trichomen
Comment
-
Dat wordt wel heel erg lastig Roye, als er nog een gedeelte van de wortels vast zit zal er nog een gedeeltelijke sapstroom zijn. Maar welk deel van de plant nog gevoed gaat worden is koffiedik kijken. Het is onkruid dus kan een hoop hebben maar dit lijkt mij wel funest voor de plant. Je kan het een paar dagen aankijken dan zie je gauw genoeg of de plant het wel of niet redt.
Ik vind het overigens een rare plek om af te breken weet je zeker dat de wind dit heeft gedaan en niet een tweebenige rat?
Comment
Comment