Weer gele bladeren. Ik geef ze toch echt aardig wat voeding. Dit irriteert me echt. Grond geeft geen voeding meer, maar na voor 150 euro aan voeding gekocht te hebben mag ik toch verwachten dat dit voldoende is. Grrrrr. Het kan zijn dat de zak wat scheef heeft gestaan en hierdoor wortels droog hebben gestaan kwam ik gisteren achter. Ik word er schijtziek van. Ik wil gewoon groene planten g******e
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit normaal..
Collapse
X
-
Toppen zitten op deze groei. Echt dik worden ze ook niet naar mijn zin terwijl ik al sommige bruine haartjes heb gezien. Dit is de kleinste en vroegste. Echter voorbloei begon al zo een twee maanden geleden. Dus ik weet het niet wat ik hier van kan verwachten. Gaat echt tergend langzaam.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
-
Comment
-
En hoever zitten ze vol? En welke grond zit er in?
Ik zie heel vaak kwekers met grote potten en dan doen ze die niet helemaal vol en grbruiken de goedkoopste grond uit de supermarkt.
Dus alleen dat het 50l zakken zijn zegt me niet zoveel.
Excuseer mijn pessimistische instelling maar zonder veel info vragen we naar het meest voor de hand liggende he
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View PostDrie liter potje met grond voor een plant van een meter?
150 euro voor voeding geef ik in 10 jaar uit...!!....
Denk dat je zelf de oorzaak wel weet toch?
Geloof me maar, veel lezen doet wonderen hier....
ik heb een grote plant toch niet in een kleinere pot gezet... @other comment
plant is 1.5 meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostMischien had je beter voor 150 wiet gekocht
Comment
-
Beste, Je kunt toch niet verwachten dat je met deze informatie die je geeft op
JD een oplossing heeft, ik bedoel het positief hoor!
Teveel water?
Te weinig?
Voeding?
Welke en hoeveel?
Verstikking wortels enz. enz...
Ik denk dat enkele grootmeesters hier met meer informatie hier wel wat mee kunnen!
Comment
-
Eenmaal in bloei heeft ze al die bladeren niet meer nodig en zal ze leegzuigen tot aan de laatse drup wat over blijf zijn dikke toppen vol wiet en gele bladeren dus wat er gebeurt is niets anders dan iets normaals . Plant gaat nooit groen dood. P.s heb je die 150 euro aan voeding al op gemaakt anders wil Ipie mischien wel een beetjeGod was never on your side..
Comment
-
Ik heb zelf precies de tegenovergestelde mening. Een gezonde plant blijft groen tot het eind. Ze heeft die bladeren juist hard nodig. Wiet kent geen herfst, want het is een eenjarige plant; die gaat dood en daarmee is het klaar. In de natuur rot die hele plant weg, dat willen wij voorkomen dus dan is het veel verstandiger om ze gezond te houden tot het einde.
-
Maar een plant gaat toch niet groen dood? @LR2
Alhoewel mijnn planten in volle grond kregen.
Nooit gele bladeren . Planten in potten wel en das niet alleen bij mij ik zie het bij veel mensen gebeuren.
-
Comment