Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bruine haren na een paar weken bloei
Collapse
X
-
Comment
-
dankjewel voor je reactie. moet ik de verbranden bladeren ook laten zitten? volgens serious seeds is ze begin oktober klaar maar ik denk ook dat ze langer moet bloeien. vind alleen raar dat bij 1 plant de haartjes al bruin worden onderin/halverwege de plant. Heb ook gekeken of de buren planten in de tuin hebben maar kan niks vinden. was namelijk bang dat er een mannetje in de buurt stond. thnx
-
-
Ik heb die andere verwijderd, omdat hier al gereageerd was toen ik de laptop aan zette
Ik denk ook dat ze nog wat langer moet dan een maand.
Die "haartjes" worden ook bruin van vocht, of als ze bevrucht is dus dat is geen goeie indicatie om te zien hoe ver ze is. Die topjes zijn dus niet klaar.
Gewoon blijven voeren en doorgaan met wat je doet.
Mooie plant!
Comment
-
de bladeren lijken idd verbrand van de voeding
een buiten plant moet nog langer dan 1 maand staan de mijne zijn in voorbloei geschoten rond 28 aug
dus reken dan nog maar 7a 8 weken bloei een haze soortje dak ook staan heb 11 weken bloei
buiten planten zijn ten vroegste klaar eind oktober ( enkel autoflowers gaan sneller
btw mooi plant laat ze maar rustig verder doen hopelijk staat er in de buurt geen mannetjes plant die ze bevrucht heefthttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Dat is een Calyx, heel veel van deze Calyxen vormen dadelijk de toppen. Het zijn zaadzakjes, als je plant bevrucht worden groeien daar de zaadjes in. Een Calyx heeft (meestal) 2 witte bloeiharen.
Als je een mannetje hebt worden geen Calyxen gevormd maar balletjes aan een steeltje die later openbarsten en stuifmeel verspreiden.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Update! de Storm heeft mijn planten goed aangetast. alle planten hangen nu scheef en er zijn een aantal takken gebroken. ook is ze in 2,5 dag in eens heel geel geworden en zijn de haartjes goed bruin geworden.
Kan iemand mij advies geven??? voor het gele blad en de topjes die al bruin worden.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Ongeldig LR2 Wel wat wrijving wonden gevonden en wat gebroken takjes. Denk dat de wortels onder de plant stuk zijn gegaan door de storm.. hier kan waarschijnlijk niks meer aan doen?? ze staat in de volle grond en ze hing helemaal schuin.. hoop dat ze het nog een paar weken vol houdt.. heb der net een klein beetje voeding gegeven..
bedankt voor jullie reactie
Comment
Comment