Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

    Korting op 420shop
    ik heb 4 plantjes van south inda x skunk in de tuin staan maar nu waait het en regent het hier de laatste tijd behoorlijk hard en daarom heb ik ze nu onder een party tent staan van 2,5 meter hoog en heb alle zijkanten helemaal dicht gemakT omdat er dan niet zo hard door heen waait maar ik ben eiegenlijk 2 maand te laat begonnen dus ze staan sins juni in de grond en zijn nu zo;n 2meter hoog en 70 cm breed maar nu i smijn vraag kan ik ze er onder laten staan ivm licht en zon hier volgen wat foto's





    http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QWKJMUJV.jpg

    ze zijn nog wat kaal omdat ik ze begin juni gekocht hebt als zaadje en toen ben gaan ontkiemen dit is de eerste x dat ik het doe dus ben begonnen met ene makkelijke plant volgend jaar wil ik graag lemon haze gaan proberen als ik dit goed onder de knie krijg hoop op een snelle reactie van jullie

    #2
    Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

    Hoi Limburg,

    als ik even je fot's bekijk denk ik dat ze veel te weing licht krijgen zo en dat bevordert zeker de bloei en groei niet.
    Verder krijgen ze ook te weing wind door de blaadjes. Zeker met de hoge luchtvochtigheid is frisse lucht door de dames erg belangrijk.

    nu is het uiteraard kiesen tussen 2 slechte opties, maar zolang er nog geen grote toppen zijn denk ik dat ze beter wat nat kunnen worden, en lekker de wind (geen storm) door de blaadjes krijgen.

    kun je het dak van je partytent niet vervangen voor een meer lichtdoorlatend plastic? en je zou de zijkanten wat lager kunnen houden, en evt de hoeken wat open kunnen houden zodat er toch wat meer wind door de planten waait.

    succes met je kweekie, het zijn best wel leuke bomen, nu nog goed afronden.

    Grtz,
    Djzusie

    Comment


      #3
      Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

      Oorspronkelijk geplaatst door Djzusie View Post
      Hoi Limburg,

      als ik even je fot's bekijk denk ik dat ze veel te weing licht krijgen zo en dat bevordert zeker de bloei en groei niet.
      Verder krijgen ze ook te weing wind door de blaadjes. Zeker met de hoge luchtvochtigheid is frisse lucht door de dames erg belangrijk.

      nu is het uiteraard kiesen tussen 2 slechte opties, maar zolang er nog geen grote toppen zijn denk ik dat ze beter wat nat kunnen worden, en lekker de wind (geen storm) door de blaadjes krijgen.

      kun je het dak van je partytent niet vervangen voor een meer lichtdoorlatend plastic? en je zou de zijkanten wat lager kunnen houden, en evt de hoeken wat open kunnen houden zodat er toch wat meer wind door de planten waait.

      succes met je kweekie, het zijn best wel leuke bomen, nu nog goed afronden.

      Grtz,
      Djzusie
      hey thanx foor je reactie ik ha der dus vanacht 1 buiten de tent staan en wat denk je 1 top van ruim 20 cm af gebroken van 1 van de 4 planten daar baal ik opzich wel van dus di emaar even snel afgeknipt en in een potje gedaan en hopen dat die tog een beetjuh door gaat groeien en idd ik had niet verwacht dat het zulke bomen zouden worden maar dan geef ik ze du sook wel gewoon groei en nu geef ik ze du sbloei en ja ik zat er over t edenken om du shet dak er af te halen en idd vervangen door wat licht door latend maar kon nog niet geschikt plastiek vinden in die formaat en het wait wel lekker door in de tent dat moet ik wel zeggen het is er niet wint still zoals je zou denken dus dnek dat dat wel goed zit en ja zoals ik al zei waait het hard dus denk niet dat ik ze e ronder weg haal en helemala na vanacht niet je kan duidelijk zien dat ze 2 maand te laat geplant zijn zijn nog zo broos en bij beetjuh wint breekt dus topje af

      Comment


        #4
        Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

        Is het niet beter om deze vraag te stellen in het forum:buitenwietkweken vragen?

        Mvg
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment


          #5
          Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

          iidd peter, verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

            Foto-TKNN3H3X.jpg
            Kijk jou plant
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

              hallo,

              wat een mooie foto's staan hier prachtige kindjes hebben jullie allemaal

              Comment


                #8
                Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                staan e rnu were onder weg en zien der nu gpoed uit

                Comment


                  #9
                  Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                  idd bel das mijn plantje lol volgend jaar g aik een leuk kweek verslagje proberen t emaken :d

                  Comment


                    #10
                    Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                    Lieve Limburg
                    Maak je geen zorgen met jou plant komt het goed ze zijn gezond en zien er goed uit soms begin de bloei wat later.
                    Ik hbe op internet wat foto's gejat van mensen die zelfde plant vorig jaar hadden staan en die oogsten pas 30 November dus maak je geen zorgen
                    Deze foto's kunnen je misschien beetje vertrouwen geven en dat je weet wat je te wachten staat
                    1283749156-560.jpg
                    1283749340-690.jpg

                    1283749538-020.jpg
                    1283749602-410.jpg
                    1283749642-250.jpg
                    1283749677-410.jpg
                    1283749714-20.jpg

                    Dus maak je geen zorgen overdag het dak van je tent afhalen en inde avond terug doen en de zijdoeken
                    dan komt alles goed .
                    groetjes Bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                      dankje bel voor de foto's en zal nu beetjuh meer gedult hebben

                      Comment


                        #12
                        Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                        geduld is een schone zaak limburg

                        Comment


                          #13
                          Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                          jaq maar ik heb niet echt geduld hahahahha

                          Comment


                            #14
                            Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                            waren die planten ook zo dun

                            Comment


                              #15
                              Re: vraagje over buitenwiet kweken onder party tent

                              Oorspronkelijk geplaatst door relshout View Post
                              waren die planten ook zo dun
                              ja het zijn lang slanke planten dus dat zit wel goed en tog is 1 van de 4 ene teken gaan geven van leven in de tent bij der
                              GroteFoto-YWSKCDNM.jpg
                              dus ja soms duurt het wat langer dus nu bewijst wel weer geduld is schone zaak buiten lol

                              Comment

                              Bezig...
                              X