Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplant schiet niet in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wietplant schiet niet in bloei

Korting op 420shop
    ik heb een tal van plantjes staan en 1tje is al goed aan het bloeien
    en de rest nog niet door wat komt dit ?
    graag wat info van iemand !

grtz
    Last edited by lenssens88; 25 August 2010, 10:57.

Re: wietplant schiet niet in bloei

Verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

Zal weldra in de bloei schieten.

Comment

ik hoop het

Comment

Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
        En veel mensen hebben vroeg bloeiers vandaar dat hun al wel bloei hebben.

groetjes
        God was never on your side..

Comment

Heb hier ook sommige die al wel hun geslacht laten zien en andere niet.

Staan ze op dezelfde plaats? Het kan zijn dat de planten die hun geslacht nog niet laten zien licht krijgen van buitenaf.
          Maar waarschijnlijk moet je gewoon ff wachten
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd

groetjes
            zonoponder2010.jpg

Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.

Grtz

Comment

Verduisteren voor een week of 2 zullen ze nu ook heerlijk vinden om even goed op gang te komen

Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                Verduisteren voor een week of 2 zullen ze nu ook heerlijk vinden om even goed op gang te komen

Ajo
                Ventje
                ze beginnen stampertjes te krijgen.
                1 herma vandaag heb ik hem omgelegt.
                ik heb 1soort purple (welke purple weet ik niet)en die gaat SUPER volgend jaar purple power ! (foto van de purple goed in bloei)

Comment

Zonde van de herma, maar dat andere plantje ziet er goed uit.
                  suc6
                  sigpic

Comment

Wat wil je nu eigenlijk zeggen Monty?

Dat het nu nog niet donker genoeg is ? Wat ik eigenlijk zojuist als zei...

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    [/ATTACH]

Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.

Grtz
                    God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door inti View Post
                      Zonde van de herma, maar dat andere plantje ziet er goed uit.
                      suc6
                      ja spijtig maar niets aan te doen.
                      ja dat is een purple da doe altijd goed zijn werk !
                      zeker eens proberen !
                      ik heb aan deze nooit iets gedaan (wat water) zelf geen pot grond !
                      moest ik er mij mee bezig houden zou ik er wel een pakje meer van halen.
                      maar nu doet ze al GOED haar werk ! PUUR NATUUR

grtz

Comment

Bezig...
                      X