Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
En veel mensen hebben vroeg bloeiers vandaar dat hun al wel bloei hebben.
Heb hier ook sommige die al wel hun geslacht laten zien en andere niet.
Staan ze op dezelfde plaats? Het kan zijn dat de planten die hun geslacht nog niet laten zien licht krijgen van buitenaf.
Maar waarschijnlijk moet je gewoon ff wachten
Ik heb 1 die is in bloei en 1 die is nog helemaal niet in bloei geef het tijd de licht uren zijn nog niet veranderd
Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.
Verduisteren voor een week of 2 zullen ze nu ook heerlijk vinden om even goed op gang te komen
Ajo
Ventje
ze beginnen stampertjes te krijgen.
1 herma vandaag heb ik hem omgelegt.
ik heb 1soort purple (welke purple weet ik niet)en die gaat SUPER volgend jaar purple power ! (foto van de purple goed in bloei)
Dat het nu nog niet donker genoeg is ? Wat ik eigenlijk zojuist als zei...
Lichturen veranderen dagelijks, heel het jaar door Bella. Omdat cannabis korte dag bloeiers zijn (beter gezegd lange nacht bloeiers) gaan ze pas in bloei als ze voldoende donker uren ervaren. Tijdens de donker uren zet de plant het inactieve bloeihormoon phytochroom om in de actieve vorm. Enkel als de plant voldoende van dit actieve bloeihormoon ervaart gedurende tien uur gaat cannabis ook daadwerkelijk bloeien. Het omzetten van de passieve naar de actieve vorm duurt twee uur vandaar dat cannabis pas gaat bloeien als ze 12 uur donker staat. (2 uur omzetten + 10 uur voldoende ervaren) Onder invloed van licht word het bloeihormoon zeer snel weer omgezet in de inactieve vorm. Vandaar dat planten die sluiplicht ervaren moeilijk of niet in de bloei komen.
Zonde van de herma, maar dat andere plantje ziet er goed uit.
suc6
ja spijtig maar niets aan te doen.
ja dat is een purple da doe altijd goed zijn werk !
zeker eens proberen !
ik heb aan deze nooit iets gedaan (wat water) zelf geen pot grond !
moest ik er mij mee bezig houden zou ik er wel een pakje meer van halen.
maar nu doet ze al GOED haar werk ! PUUR NATUUR
Comment