Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan een plant doorschieten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kan een plant doorschieten?

    Ojeee ik heb op internet gegeken hoe meeldauw er uit ziet, maar heel anders dan bij mijn dames.
    er ligt een egale poeder op mijn blaadjes en is het weg door de regen...
    ik zal er wel op blijven letten of het terug komt....dank je voor de informatie...
    en gaat alles bij wel goed???

    Comment


      #17
      Re: Kan een plant doorschieten?

      bij mij gaat alles goed!

      net nog lekker in de zon gezet....


      maar toch denk ik dat je meeldauw hebt

      Comment


        #18
        Re: Kan een plant doorschieten?

        Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
        12/12 wil zeggen: 12 uur licht (lamp) en 12 uur donker, dat brengt de plant in de bloeifase. Je zou kunnen zeggen dat je plant te veel licht heeft gekregen en je daarom uitschieters hebt.
        Dat is niet juist wat je daar zegt of toch niet hoe ik het versta. Planten die gaan strekken/uitschieten of hoe je het ook wil noemen gaan juist op zoek naar licht omdat de lichtsterkte voor hen niet sterk genoeg is om zo aan fotosynthese te kunnen doen. Dus zeker niet omdat ze 'teveel licht' zou gekregen hebben.

        Greetzzz

        Comment


          #19
          Re: Kan een plant doorschieten?

          nou weet je ik laat het zo en zie wel wat het wordt,,,ze bloeien goed, en aan de onderkant zie ik geen wit, geen meeldauw,
          ze ruiken sterk zeg,,,,ik hoop niet dat het gaat waaien naar de buren.
          ik heb ook behoorlijke toppen er in en zie het groeien...heb ik wonder plantjes??
          maar even ssssttttt!!! nog 3 weken....kan nog alles gebeuren he..doegy...

          Comment


            #20
            Re: Kan een plant doorschieten?

            Zal wel goed komen
            Maak gewoon dat ze niet gestolen worden, dat wil wel nog eens roet in het eten gooien naar het einde van de bloei toe

            Comment


              #21
              Re: Kan een plant doorschieten?

              Hoi Jona, och daar hoor ik zoveel over, en ik hou de achterbuurman zeker in de gaten!
              zie hem vaak uit het dak raampje loeren!!

              Gelukkig heb ik een groot slot op de poort! en mijn buurvrouw kijkt ook of ze geen vreemden ziet als ik naar
              mijn werk ben. maarja ze hebben het zeker zooooo gejat..en savonds heb ik een lamp die aangaat als er iemand de tuin in loopt...
              of een kat!????? laat ik hopen dat alles goed blijft gaan...groetjes ...

              Comment


                #22
                Re: Kan een plant doorschieten?

                Leg wat prikkeldraad neer, of hang zon tringelding in je plant je weet wel die op de wind gaan normaal.

                Comment

                Bezig...
                X