Zijn gewone glazen potten ook luchtdicht zoals lege augurken potten? Oftwel goed om je oogst in op te slaan?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bewaar potten
Collapse
X
-
Ik zou ze zelf 4x door de vaatwasser halen. Sommige potten houden hun geur jarenlang vast.
Voorbeelden van zulke potten: bieten, bonen, kool. Na 2x vaatwasser en 1x autoclaaf komt de geur nog terug.
Het best dus mayo of iets fruitigs nemen en absoluut geen gefermenteerde producten (soja, zoetzure groenten, kimchi, etc.).
Ik gebruik zelf ziplock zakken. Die kan ik niet kapot laten vallen, en ze zijn wat makkelijker op te bergen.
Dat er THC aan het plastic kleeft, dat maakt me niet uit, dat plastic rook ik toch niet.
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Als je huisbaas bij je binnen komt, kun je dan alle lucht in je huis binnen een paar seconden verversen?
Want dat gaat natuurlijk ook geuren, en die geur kan nergens naartoe.
Planten voor het raam zetten die van buiten komen, is een recept voor problemen met beestjes.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostAls je huisbaas bij je binnen komt, kun je dan alle lucht in je huis binnen een paar seconden verversen?
Want dat gaat natuurlijk ook geuren, en die geur kan nergens naartoe.
Planten voor het raam zetten die van buiten komen, is een recept voor problemen met beestjes.
Comment
-
Ver genoeg voor (vroege maar niet te vroege) oogst? Oftewel hoe ver zijn we?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
ach dat is gewone vergeling. Dit is een zijtak. Toppen hebben mooi groen blad. Het ruikt sterk. Door de deur, door de garage kwam het heen. Huisbaas hoeft maar 1 keer langs te komen en het is klaar. Ik denk er over ze maar weer achter in de tuin te zetten mits er niks kapot kan gaan door het weer of de kou. Ze staan nu binnen onder spaarlampen en warmtelampen plus ventilator. Het ging mij om een vroege oogst, niet een te vroege oogst. Bloeiharen zijn al aardig bruin toch.. of waar moet ik nou nog op wachten dan. Tot ze verder ingedikt zijn?
Comment