Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat bloeiers?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Laat bloeiers?

Korting op 420shop
    Beste forumleden,

Ik heb mijn planten midden juni geplant. Ze zijn mooi doorgegroeid en hebben ondertussen een hoogte gekregen van ong. 2,25 meter. Voor zover ik weet zijn het geen mannetjes, maar ik zie nog steeds geen toppen. Heb ze genoeg water gegeven, ze staan in spaciekuipen in potgrond en ze hebben 1x per week groeimiddel in het water gekregen (zoals aangegeven op de fles). De soort is guerilla's gusto en ik heb ze in een growshop in Amsterdam gekocht.

Mijn vraag:
    Gaan ze nog bloeien of ben ik de lul?

Mvg,

Kees

Re: Laat bloeiers?

This big, beautiful strain was developed and tested in northern Spain over several years. A handful of seeds from the best season made the journey from Spain to Holland, brought to Sensi as a ‘thank you’ from one of our thoughtful customers. Guerrilla’s Gusto started out as an unusual combination of radically different Indian strains from the north and south ends of the subcontinent. North Indian cannabis is classic Indica, while the less famous strains from the south are distinctly tropical with strong Sativa qualities.

To add gusto this hybrid and to give its offspring a chance to flourish in colder climates, it was paired with several Sensi parent plants well known for their ability to pass on toughness and vigour. Naturally, Skunk was an obvious choice, but there are some other very interesting (and possibly surprising) elements in the final version of the Guerrilla's Gusto seed strain, which combine to give her more power than her low price might suggest. Sensi’s final, acclimatised version of the double–indian hybrid turned out to be even bigger, earlier and more resistant than we expected, which is how she came to be recommended as a variety for guerrilla growers.

In spring, after seedlings have become established plants, Guerrilla's Gusto may be sown outdoors a sunny spot and then simply left alone. Provided plants have good soil and access to a reliable water source, they will need little or no care for the rest of the growing season. Naturally, growers should not expect these guerrillas to conceal themselves in the undergrowth. This is a large, husky variety which can reach an impressive height, especially when left to grow unhindered for the whole outdoor season.

Flowering: mid September

Height: 200-300 cm

Yield: up to 250 gr

bron: http://sensiseeds.com/guerrillasgusto/1p2319.htm

Comment

Mijn buiten plant is ook nog niet in bloei geef het nog wat tijd komt goed hoor

groetjes
      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Mijn buiten plant is ook nog niet in bloei geef het nog wat tijd komt goed hoor

groetjes

hey, jullie hebben gewoon laat bloeiers !

veel mensen dan afkomen mijn plant schiet niet in bloei !
        jah als je nie weet welke soort het is, dan ga je ook nie weten waneer ze ga bloeien he.
        ik heb ook nog maar 1 in bloei staan (purple haze) en deze gaat al super !
        mooie toppen met VEEL thc ! de andere zijn haze laat bloeiers en beginnen nu stampertjes te krijgen (witte haartjes) dus afwachten nog een paar weekjes en ze zullen goe gaan bloeien !

VEEL SUCCES !

Comment

Heb zelfde probleem, dacht dat het aan de lichtinval van de straatverlichting lag, maar nu ik dit lees ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grower420 View Post
            Heb zelfde probleem, dacht dat het aan de lichtinval van de straatverlichting lag, maar nu ik dit lees ???

hey, ik heb ook een lantaarnpaal recht boven mijn planten hangen dus s'nachts ook licht.
            en ik krijg stampertjes dus ze beginnen in bloei te trekken !
            het kan zijn dat het licht de bloei toch een beetje tegen houd.
            als het licht echt op de toppen zit isdat niet zo goed mjah ik heb het ook.
            volgend jaar zeker zo ver mogelijk van buitenlicht plaatsen !

Comment

Komende weken word het weer mooi zeggen ze en dan zullen ook onze planten vanzelf in bloei gaan.
              In mijn tuin brand altijd een nacht lamp en mijn planten weten eigenlijk niet beter en toch oogst ik elk jaar
              geef het de tijd

groetjes bella
              God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Komende weken word het weer mooi zeggen ze en dan zullen ook onze planten vanzelf in bloei gaan.
                In mijn tuin brand altijd een nacht lamp en mijn planten weten eigenlijk niet beter en toch oogst ik elk jaar
                geef het de tijd

groetjes bella
                ja maar schijnt het licht echt goed op de planten/toppen ?

Comment

Comment

Ik heb ook zoiets, alleen ik heb net als lenssens88 een purple soortje, de frisian dew en dat is ook de enige die in bloei staat de andere 4 staan nog niet in bloei maar komt wel.
                    Wat ik bij die Frisian Dew heb is dat hij nu ongeveer 2 weken wat topjes heeft maar ik zie nergens THC? of nouja misschien een beetje in de blaadjes wat lager maar niet zoals ik een keer binnen had heel veel overal.. is er wat mis? of komt dit gewoon nog?

alvast bedankt

Comment

Zolas je bijna in elk topic kunt lezen, is de bloei later dit jaar.
                      Dus geduld...
                      De kristallen komen in een later stadium vanzelf, dus ook geduld.
                      Vervelend is het wel met het slechte weer van de laatste weken, maar deze week wordt het goed weer, dus wie weet??????
                      Nogmaals geduld!!!

Comment

dankjewel(H) gelukkig heb ik dat wel, geduld maar toch even voor de zekerheid vragen, nogmaals bedankt

edit:

p.s. moet ik de tijd van het oogsten dan ook verplaatsen? en dan niet meer uitgaan van de tijd die op internet staat? voor de Frisian Dew staat namelijk begin oktober maar dat wordt ook gezegd over Hollands Hope maar die staat nu nog niet in bloei.. Hoe moet ik dit doen?
                        Last edited by Grammawieri; 31 August 2010, 19:59. Reden: Iets vergeten

Comment

Je hebt een x aantal weken die je voor de bloei moet rekenen zoals vermeld op de site (is een richtlijn), verschilt per plant btw.
                          Later bloeien betekent automatisch ook later klaar, dus verschuift gewoon een paar weken....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grammawieri View Post
                            Ik heb ook zoiets, alleen ik heb net als lenssens88 een purple soortje, de frisian dew en dat is ook de enige die in bloei staat de andere 4 staan nog niet in bloei maar komt wel.
                            Wat ik bij die Frisian Dew heb is dat hij nu ongeveer 2 weken wat topjes heeft maar ik zie nergens THC? of nouja misschien een beetje in de blaadjes wat lager maar niet zoals ik een keer binnen had heel veel overal.. is er wat mis? of komt dit gewoon nog?

alvast bedankt
                            hey

ik weet niet welke purple het is bij mij.
                            maar veel purple soorten hebben weinig thc gehalte.
                            je zegt dat je ze al eens hebt gekweekt en er dan wel thc opstond.
                            was het de zelfde tijd ? even wachten meschien kom het er nog door of meschien is het een zwakkere plant. ik zou graag weten welke soort ik juist heb want die doet serieus goed zijn werk maar helaas weet ik de naam niet.
                            anders geen twijfel voor volgend terug paar van deze te zetten.
                            mooie toppen en veel thc ! (niet zoveel purple mr je ziet het wel) op foto niet)

Comment

Nou dit is mijn oplossing voor het lichtprobleem geworden. 3 hele lange bamboestokken, zwart/wit folie, scheerlijnen en ducktape. Nu hopen dat de buren niet gaan zeuren over m'n constructie de komende weken

Comment

Bezig...
                              X