Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

late bloei door buitenlamp?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

late bloei door buitenlamp?

Korting op 420shop
    beste medegrowers, kan het zijn dat de plant die vlak bij mn achterdeur staat, later of helemaal niet in bloei gaat door de buitenlamp die 's avonds altijd aan staat?
    zit te wachten tot er toppen in mn plantje gaan komen.
    alvast bedankt voor de antwoorden die komen gaan!

Re: late bloei door buitenlamp?

Ik zit ook nog tewachten tot de bloei door zet en heb geen buiten lamp dus maak je geen zorgen
    Ik zie het er bij al wel aan komen de begin van de bloei
    heb je geen foto's
    God was never on your side..

Comment

ik ben bang dat er helemaal niks gaat gebeuren als hij nooit in het donker staat of is het een autoflower

Comment

hij staat 's nachts gewoon in het donker. alleen tot een uur of 12 staat de buitenlamp meestal aan. wat is een autoflower??
        zal morgen even wat foto's plaatsen. en is bloeivoeding perse nodig, wil het eigenlijk puur natuur proberen?!

Comment

diverse 08-09-2010 034.jpgdiverse 08-09-2010 033.jpgdiverse 08-09-2010 032.jpgdiverse 08-09-2010 031.jpgdiverse 08-09-2010 029.jpgHeb nog even op de site gekeken wat betreft "autoflower" en dat is ondertussen duidelijk.
          Ik ben der ondertussen ook uit dat mn plantje ook in bloei is aandiverse 08-09-2010 030.jpg het gaan.
          Wat me nu nog rest is de vraag of ik mn plant beter droog kan zetten met al die enorme buien van de laatste tijd?
          bijgaand ook nog wat fotootjesdiverse 08-09-2010 028.jpg

Comment

voor toprot de eerst 2 weken hoef je niet bang te zijn maar als je puur natuur wil kweken is het niet echt door de grond die gebruikt maar zorg dan wel dat je potten niet vol water lopen dan spoelt je enige voeding die in je grond zit ook nog is langzaam weg ik weet niet wat voor grond je gebruikt maar als ik jou was zou ik toch 10 euro besteden aan een flesje bloei voeding van de growshop klein flesje is genoeg 0.75 l voor 2 oogsten als je het in die potten gebruikt en als je hem nu pas gaat kopen of nog 1 keer overpotten als je geen behoefte er zijn op deze site heel veel dingen te vinden over biologische voeding die je zelf kan maken vooral voor volgend jaar om je grond zo temaken dat je ook bijna of niet hoeft bijtevoeden een wietplant heeft wat extra verzorging nodig als je vrolijk aan het eind van het ritje wil worden succes
            Last edited by relshout; 9 September 2010, 20:33.

Comment

Bezig...
            X