Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje geslacht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje geslacht

    Korting op 420shop
    Yo medegrowers,
    Ik ben voor de eerste keer bezig met een buitenkweek en dit verloopt tot nu toe zeer netjes. Ik heb 5 planten waarvan 1 Special queen #1 en de rest zijn onbekende zaden.
    Ze staan allemaal in bloei maar nu maak ik mij efjes zorgen om 1 plant
    Het is net alsof deze bevrucht is maar dit is onmogelijk want de andere planten hebben mooie haartjes en geen balletjes! Ofwel is het een mannetje maar dit is zeer onwaarschijnlijk. Hopelijk kunnen jullie zien wat het is.

    IMG_9132.jpgIMG_9136.jpgIMG_9139.jpg


    Greetz

    #2
    Re: Vraagje geslacht

    Ik zie ballen, dus man

    Comment


      #3
      Re: Vraagje geslacht

      Oeioeioei, zije da zeker? Zouden mijn ander planten dan verpest zijn als ze naast elkaar staan?

      Comment


        #4
        Re: Vraagje geslacht

        Ze zitten nog dicht, dus wss nog geen bevruchting plaatsgevonden

        Comment


          #5
          Re: Vraagje geslacht

          Ben je het 100% zeker want het zou een zonde zijn om zo'n mooie plant weg te doen als het toch een vrouwtje is?

          Comment


            #6
            Re: Vraagje geslacht

            Wacht de reacties maar af... als ze komen.
            Dan weet je het zeker.

            Comment


              #7
              Re: Vraagje geslacht

              jooo cater dit is een man opgooien die handel voor hij u andere planten bevrucht. groene groet from the lion of bverlaai

              Comment


                #8
                Re: Vraagje geslacht

                man idd!!

                je kan hem ook gewoon apart zetten, maar dan wel zo dat er ook geen bevruchting kan plaatsvinden door de wind!

                dan kan je nog wat stuifmeel opvangen om misschien 1 topje te bevruchten, dan heb je ook weer wat zaad voor de volgende kweek

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje geslacht

                  Ok merci allemaal, da mannetje mag den bos in
                  (mss kan ik zoals mister_fix_it het zegt een topje van mijn special queen bevruchten,
                  of is dit zeer riskant voor als je er nog geen ervaring mee hebt?)
                  Zeker dat hij nog niet aan de andere vrouwtjes geweest is?
                  En kheb nog een vraagje, keb een tentzeil gemaakt boven mijn planten tegen toprot
                  en alsk nu da mannetje weg doe ister weer plaats voor een ander klein plantje dat nog buiten de tent stond,
                  kan ik deze dan op de nieuwe plaats zetten als ze alletwee in volle grond zitten?
                  greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraagje geslacht

                    waarom niet? maar niet in de buurt van de mannetjes zetten he

                    Comment

                    Bezig...
                    X