Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek 2010 valt tegen of duurt het langer ivm strenge winter!!??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweek 2010 valt tegen of duurt het langer ivm strenge winter!!??

mijn durban poisen heeft ook veel last van top rot vandaag veel er uit geknipt maar ook al wat geoogst kan niet wachten tot ik mijn eerste buiten wietje roken van het jaar

Comment

Heb 2 soorten staan, een gekregen Skunkplant en een zaadpakketje van 5 zaden Arjan's Ultra Haze #2 (van Greenhouse seedcompany) en met de Ultra Haze is niks aan de hand, alleen bij die ene Skunkplant zit een klein beetje toprot (door het afknippen van bladeren)..maar kan die bijna oogsten hoor.
      Even afwachten maar, ik hou jullie op de hoogte !
      groetjes, Tuinteler.
      Last edited by Tuinteler; 4 October 2010, 12:35.

Comment

Als de toprot zich blijft uitbreiden en je er niet meer van afgeraakt dan moet je indien mogelijk direct of toch minstens zo snel mogelijk oogsten. Als ze nog toprotvrij zijn dan kan je ze uiteraard nog laten staan. Een nazomer zoals gisteren en vandaag kan altijd wonderen doen

Comment

had ik al door mijn big bud vind dit weer wel fijn die staat nu in volle bloei

Comment

perfect weertje , laat maar ff lopen . grijze zomer heeft al vertraagd . nu is wat telt

Comment

Heyyy mensen, ik heb de toprot IMAG0622.jpg zoveel mogenlijk weggeknipt..en ik heb wat toppen afgeknipt die rijp warenIMAG0619.jpg
              Ik wil ze tot a.s. zaterdag of zondag laten staan, maar hopen dat het niet weer zo hard gaat regenen..want nu zijn ze wel lekker droog !
              maar ik zie bij sommige toppen nog een hoop witte stampertjesIMAG0621.jpg
              Met de Arjan's Ultra Haze #2 gaat het redelijkIMAG0624.jpg ze krijgen steeds meer stampertjes en topvorming, geduld is bij deze plant een schone zaak.
              IMAG0625.jpg Ik heb ook nog foto gemaakt van de 2 kleine ArjannetjesIMAG0629.jpg
              Ik hou jullie op de hoogte van mn vorderingenIMAG0620.jpgIMAG0627.jpg

Groetjes, Tuinteler.

Comment

Bezig...
              X