Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toprot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot

    Korting op 420shop
    goedendag,met Reloaded er komen bruine puntjes aan de witte steeltjes in de toppen, moet ik die toppen weghalen? de toppen zijn aan het bloeien maar nog niet klaar, ik zou zeggen op de helft, is het toprot of gewoon het resultaat van de bloei?
    goedendag allemaal, ik ben er inmiddels achter dat het geen toprot was, maar tijdens een controle heb ik gezien wat toprot is!! ik ben als een gek gaan speuren naar meer en het weggeknipt, het is echter tijd om te oogsten, ik haal de toprot tijdens het knippen weg en hang alsnog de toppen op,kan iemand mij vertellen of de toprot tijdens het drogen zich versprijd,?

    met vr. grtz. Reloaded
    Last edited by reloaded; 4 October 2010, 21:39. Reden: informatie

    #2
    Re: toprot

    Ik denk dat beter een foto kan plaatsen want je info is niet helemaal je van het
    Waarschijnlijk bedooel je dat de aartjes van wit naar bruin gaan en dat is zo als je zelf aan geeft het gevolg van de bloei
    Toprot geeft een grijze kleur in je top

    Buble
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: toprot

      Lees voor meer info het topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-te-herkennen

      Comment


        #4
        Re: toprot

        Als heel je top bruin begint te verkleuren (dus echt bruine vlekken precies) dan heb je toprot, als het enkel de haartjes zijn dan is het een evolutie in de cyclus

        Comment

        Bezig...
        X