Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik start Volgend jaar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ik start Volgend jaar

ja, the church is zeker een goede keuze, femi, schimmelbestendig en vrij goedkoop, 18 euro voor 5 zaden.

Ga ik volgend jaar ook zetten denk ik

Heb dit jaar 1 plant naast het veld gezet om te proberen en de boer heeft haar vermoord. Gelukkig staan mijn mooiste struiken op een betere plaats.

En lieveheersbeestjes zoeken is wel grappig, deze kan je kopen en zijn handig in een serre maar in de natuur vliegen die zo terug weg. Daarbij heb ik nog nooit last gehad van spint of bladluis bij guerilla, wat je wel zeker moet doen is draad van minstens 50 cm hoog rond je planten plaatsen voor de konijnen en slakkenkorrels strooien. Die spint producten zou ik pas kopen als je er last van krijgt.
    En 12 liter potten lijken mij te klein, je kweekt dan beter in de volle grond.

gtzz
    Last edited by janleuri; 26 September 2010, 13:55.

Comment

Zo dus je wilt gaan Geurilla farmen...
      Ga gewoon in een bos of ergens op het erf vanje opa en zet een plantje neer....
      Ik heb dit jaar op 1 april een zaadje geplant en moet je nu eens zien. Midden in een bos.
      HPIM6432.jpgHPIM6429.jpgHPIM6433.jpgHPIM6434.jpg

Comment

ik vind wel link dat je met bakken en al over straat gaat ik zou ze ook gewoon in de grond zetten maar goed op een erf van een boer kan ook in de greppel als die droog staat tussen de 2 mais velden heb j emooie beschutting

Comment

PRACHTIG!! heb iemand die me heel goed helpt nu! thx voor de pics man

snachts

NB.
          Gebruik de "Bewerk Bericht" functie om je 2e bericht erbij te schrijven.
          Last edited by ceBep; 26 September 2010, 21:42. Reden: dubbel post
          >>> Loving The Green Herbs <<<

Comment

Bezig...
          X