Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang nog

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang nog

    Korting op 420shop
    Er staat een grote plant buiten in de volle grond,

    Ik vraag me af hoe lang het nog ongeveer duurt voordat het klaar voor de oogst is?
    Het is al heel koud buiten, vannacht ongeveer 4 graden met vorst aan de grond.

    Is dit al oogstbaar? Of duurt het nog even.
    Verder heb ik geen microscoop om te zien of het cloudy milky brownie shizzle is, dus dat doe ik op goed geluk.

    Foto's:








    Is bijna 3 meter hoog

    #2
    Re: Hoe lang nog

    Die kan wel nog even
    Mooie, gezonde topjes trouwens

    Comment


      #3
      Re: Hoe lang nog

      ziet er lekker uit , maar hoelang nog ...... geen id

      Comment


        #4
        Re: Hoe lang nog

        wil je er stoned of high van worden ik zou hem nog effe laten staan je moet goed naar de trichomes witte stippels op het blad kijken heb je een vergrootglas smokey heeft daar een mooi stukje over wanneer oogsten bij wietkweken algemeen op deze site succes komt wel goed zo te zien

        Comment


          #5
          Re: Hoe lang nog

          Kijk hier eens http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/2046-Wanneer-oogsten-%28Trichomes%29
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Hoe lang nog

            Foto update:



            Nog niet toch??

            Comment


              #7
              Re: Hoe lang nog

              Van wat ik op je foto's zie moet dat nog even ik zie nog veel trichomes die clear zijn (doorzichtig) ook wel al milkey maar ik spot geen ambers. Je ken je danig verlijken op clear tricho's deze lijken vaan milkey maar zijn dit dan niet. Enkel als je er dwars doorheen kunt kijken (op de bladtrand) ken je goed de kleur beoordelen. Clear trichomes waar je van bovenop inkijkt of aschijn zien er vaak milkey uit omdat je dan op de schijfcellen van de trichomes kijkt en zeze een wit beeld geven terwijl de hars eigenlijk gewoon helder is. Ik denk zeker nog een week staan laten.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Hoe lang nog

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                Van wat ik op je foto's zie moet dat nog even ik zie nog veel trichomes die clear zijn (doorzichtig) ook wel al milkey maar ik spot geen ambers. Je ken je danig verlijken op clear tricho's deze lijken vaan milkey maar zijn dit dan niet. Enkel als je er dwars doorheen kunt kijken (op de bladtrand) ken je goed de kleur beoordelen. Clear trichomes waar je van bovenop inkijkt of aschijn zien er vaak milkey uit omdat je dan op de schijfcellen van de trichomes kijkt en zeze een wit beeld geven terwijl de hars eigenlijk gewoon helder is. Ik denk zeker nog een week staan laten.

                Grtz
                thxx monty, ik ben van plan de hele kleurverandering van trichomes op foto vast te leggen

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe lang nog

                  Hele mooie foto's overigens

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe lang nog

                    Foto Update:



                    Tot nu toe nog geen amber te bespeuren helaas, dus nog even!

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe lang nog

                      Nice pics maar idd nog even geduld.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe lang nog

                        Vanwege toprot, luchtvochtigheid en vrieskou toch vroegtijdig geoogst.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe lang nog

                          ben benieuwd naar hoe hij smaakt

                          Comment

                          Bezig...
                          X