Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow bloei (achter de raam)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White widow bloei (achter de raam)

Er zijn nog steeds maar weinig amberkleurige trichomen, misschien 10% ofzo, iemand enig idee hoe snel dit over het algemeen gaat? De planten zijn eigenlijk allang over hun 8 weken bloeitijd heen.

Greetz

Comment

De Planten zijn geoogst, heb niet de moeite genomen om het nat te wegen dus ik ben benieuwd hoeveel het gaat worden.

Greetz

Comment

Hoeveel % amberkleurige trichomen had je nu dan, 4 dagen geleden zat je nog op 10%...

Comment

het grootste gedeelte van de toppen die ik bekeken had zaten rond de 40% amber, of het nu zo snel is gegaan of dat ik de vorige keer te vluchtig gekeken had weet ik niet.
          De kleine bladeren die uit de takken staken begonnen ook al te verdrogen. Ik vond het tijd om de planten uit hun lijden te verlossen

Greetz.

-Edit-

Heb net nog even geprobeerd een foto te maken maar krijg het er niet duidelijk op. De loep die ik gebruik is eigenlijk net iets te zwak (20X)
          Maarja deze kon ik voor onbepaalde tijd lenen, om er nu speciaal een te kopen voor een paar foto's te maken heb ik geen bok in.
          Foto's-0055.jpgFoto's-0056.jpgFoto's-0060.jpg

Deze foto's zijn van de grootste plant. Het spul in de pot had ik iets van 1,5 week eerder geoogst, ook van de grootste plant. Dit waren de wat kleinere topjes, Droog net iets meer dan 30 gram, op de foto is er ook al redelijk wat uit de pot.

Plant 1 dusver 32 Gram droog, wat er nu hangt is nog te nat en zit nog teveel tak aan om te wegen.

Plant 2 is nog onbekend. Ik gok ook minstens 30 gram droog hopelijk wat meer.

Plant 3 was ongeveer 25 Gram

Al met al ga ik de 100+ wel halen en dat is een aardige opbrengst voor planten achter de raam die maar een halve dag direct zonlicht kregen Het totaal post ik nog wel even als alles droog en in de vacuum bussen zit.

De kwaliteit vind ik verder erg goed van wat ik dusver opgesmoked heb. maar het beste moet dus nog komen wanneer de laatste lading droog is. Persoonlijk houd ik meer van een aktieve High dus ik ben blij dat ik redelijk veel geoogst heb voordat de trichomen amber begonnen te kleuren.

De planten hebben uiteindelijk ongeveer 9-10 weken in de bloei gestaan, dus een tikje langer dan wat bij de omschrijving van het zaad aangegeven stond, waarschijnlijk had ik er nog wel mee weg kunnen komen om ze nog een halve week te laten staan maar ondanks dat geduld een schone zaak is is het niet aan mij besteed.

Greetz
          Last edited by Hungry_Beaver; 9 November 2010, 13:35.

Comment

Update: de resterende oogst van plant 1 is droog en ontdaan van alle grove takken.

Plant 1 = 69 Gram (inclusief de eerder geoogste 32 gram)
            IMG0125A.jpg

Plant 2 = 37 Gram

Plant 3 = 25 Gram
            geen foto, is al bijna op
            Last edited by Hungry_Beaver; 16 November 2010, 14:56.

Comment

Bezig...