Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu starten buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu starten buitenkweek

Korting op 420shop
    Gegroet allemaal,

Bij deze is het al een tijdje geleden dat ik aanwezig was op het forum .
    Maar je weet wat ze zeggen, Hoe min in vraag , des te beter het gaat bij mij .
    Ik ben alleen vertrouwd met binnenkweek . Maar nu wil ik toch eens iets anders proberen . En ik vroeg mij af of dit nog MOGELIJK is om NU nog een buitenkweek te starten , eigenlijk een beetje als middel van test . Want in het gebied waar ik woon , is het swinters redelijk slecht weer . En ik vroeg mij dus af, of ik erin zou slagen om een plant nog in oktober neer te zetten . En of deze de winter goed zou doorkomen ? ! Dus vroeg ik mij af , en is mijn vraag nu naar jullie toe . Welke Soort (liefst kortbloeier) staat gekend als echt weersomstandigheden bestendig . Ik mik niet zozeer naar oogst. Wel naar een goed rookbare soort die toch wel inorde is .

Ik dank u zeer .
    Groetjes snlac . .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Re: Nu starten buitenkweek

Ik weet niet hoe warm het daar in belgie is oktober en de rest van de maanden,maar ik denk dat dat niet meer kan,heb zelf niet zoveel ervaring met autoflowers,dus kan er naast zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door makkenakkie View Post
      Ik weet niet hoe warm het daar in belgie is oktober en de rest van de maanden,maar ik denk dat dat niet meer kan,heb zelf niet zoveel ervaring met autoflowers,dus kan er naast zitten.
      Hmm , er bestaat toch wel 1 soort die mn verwachtingen kan beamen . Denk ik toch . Hoe zit het dan met die soorten die hoog in de bergen overleven .
      Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Comment

Helaas voor buiten kweek ben je te laat nu , maakt niet uit welke soort

Groetjes
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snlac View Post
          Hmm , er bestaat toch wel 1 soort die mn verwachtingen kan beamen . Denk ik toch . Hoe zit het dan met die soorten die hoog in de bergen overleven .
          Op welke soort doel je dan ?

Comment

De verschrikkelijke sneeuwman. Doe eens normaal: wiet heeft om te groeien/bloeien zon/warmte nodig. Wiet is een eenjarige plant: zaden overwinteren, niet de planten.

Comment

Bezig...
            X