Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toprot?!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Toprot?!
Zachtjes aan een klein blaadje in de buurt van de vlek trekken is ook een mogelijkheid,
komt het makkelijk los dan heb je rot.
Als het niet te erg is kun je het wegknippen,maar let op dat je geen kruimel laat vallen op de rest van je plant,ook niet met je vingers
aan andere delen van je plant gaan zitten,toprot is erg besmettelijk.
Hier staan veel foto's van toprot zodat je kan vergelijken.. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-te-herkennen.
Succes!
Grts
Daniella
Comment
-
Re: Toprot?!
Weet ik roocky, ik heb nog een ander topic openstaan. Ik heb al veel geprobeerd.. om de 2 dagen voeding geven (B.A.C. bloeivoeding & groeivoeding heb ik) en toen ik dat een week lang deed waren alle blaadjes zowat bij het randje zwart/bruin/geel aangetast.. Toen maar weer ff gestopt met voeding geven, en als ik veoding gaf was het ook niet veel tussen de 0,75L en 1L omdat de grond al vrij nat was... Dus ik zou echt niet weten waar het allemaal van komt die gele bladeren en het kale, binnen no-time zag ie er zo uit en eerst zag ie er nog zo uit:
1.jpg
K weet niet of jullie misschien er verder iets van af weten hoe het zou komen? Maar op die foto ziet het bladgroen er al een stuk beter uit met fijne rechte bladeren en nu heb ik allemaal wat slaphangende bladeren, erg jammer vind ik zelf! Mja dit is nog maar de 1e keer voor mij dat ik een buitenplantje heb, heb al veel geleerd op dit forum hier dus hoop t beter te doen volgens jaar!
Grtzzz
Comment
Comment