Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toprot?!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toprot?!

Korting op 420shop

Re: Toprot?!

Toprot geeft bruine vlekken in de toppen. Als je een aangetast stukje samen knijpt houdt je bruin poeder over.

Comment

Zachtjes aan een klein blaadje in de buurt van de vlek trekken is ook een mogelijkheid,
      komt het makkelijk los dan heb je rot.
      Als het niet te erg is kun je het wegknippen,maar let op dat je geen kruimel laat vallen op de rest van je plant,ook niet met je vingers
      aan andere delen van je plant gaan zitten,toprot is erg besmettelijk.
      Hier staan veel foto's van toprot zodat je kan vergelijken.. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-te-herkennen.
      Succes!

Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

het kan ook zijn dat je toppen rijp beginnen te worden, plaats anders ff een paar foto's

mvg Peter
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Comment

Als je plant al behoorlijk kaal is moet je niet gaan knippen,
            Naar mijn mening knip je alleen als dat nodig is voor verluchting of als de plant echt bijna klaar is.

Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

DSC02563.jpgDSC02555.jpg

Comment

Uw plant staat er maar triestig bij. Beetje voeding zou al veel helpen. En dat de haartjes bruin worden is volledig normaal. Als 3/4 bruin zijn....oogsten maar

Comment

Weet ik roocky, ik heb nog een ander topic openstaan. Ik heb al veel geprobeerd.. om de 2 dagen voeding geven (B.A.C. bloeivoeding & groeivoeding heb ik) en toen ik dat een week lang deed waren alle blaadjes zowat bij het randje zwart/bruin/geel aangetast.. Toen maar weer ff gestopt met voeding geven, en als ik veoding gaf was het ook niet veel tussen de 0,75L en 1L omdat de grond al vrij nat was... Dus ik zou echt niet weten waar het allemaal van komt die gele bladeren en het kale, binnen no-time zag ie er zo uit en eerst zag ie er nog zo uit:
                  1.jpg

K weet niet of jullie misschien er verder iets van af weten hoe het zou komen? Maar op die foto ziet het bladgroen er al een stuk beter uit met fijne rechte bladeren en nu heb ik allemaal wat slaphangende bladeren, erg jammer vind ik zelf! Mja dit is nog maar de 1e keer voor mij dat ik een buitenplantje heb, heb al veel geleerd op dit forum hier dus hoop t beter te doen volgens jaar!

Grtzzz

Comment

Bezig...
                  X