Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
low stress training buiten autoflower
Collapse
X
-
Lst is een vorm die ik ook toepas bij autoflowers en feminised zoals het woord al zegt lage stress training.
vergeet niet meeste Autoflowers blijven vrij klein ze hebben namelijk maar enkele weken om te groeien dan schieten ze zelf in bloei.
Soms heb je paar uitschieters met heel goede genen maar ik heb al gemerkt de meeste blijven klein.
Alle condities moeten optimaal zijn minste groeiachterstand blijven ze klein.
Ik opteer voor Autoflower altijd lst,minste stress en heel simpel.ik leg men plantje altijd plat na de 4de node en de zon doet de rest.
Veel succes, verwacht nu niet ineens 100den grammen je kweekt immers Autoflowers.Feminised laat je zelf zo lang groeien als je wil.grts
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Haha nee man ik pak altijd electricdraad en haak het vanboven rond de stam en trek de plant (niet pot) ongeveer in een hoek van 45 graden naar achteren en bevestig de draad aan de potrand zodat de plant diagonaal staat grtsThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Jamzieman Kunichika Buigen jullie hem 1x en laten het dan zo? of binden jullie m steeds een andere kant op? zo ja, stel je ziet de pot al een klok en je bind hem de eerste x naar 12:00, bind je hem dan daarna naar 11:00, 10:00, 9:00 etc. of van 12:00 naar 6:00 naar 9:00 naar 3:00 ofzo? en na hoelang buig je hem dan ergens anders heen
Comment
-
Ik heb haar maar 1x plat gelegd, ik denk dat afjes te kort groeien voor ze meerdere keren plat te leggen. 2de keer zal nog wel gaan. Maar dat je hem als een klok plat legd zie ik geen heil in. Het gaat zich erom dat de zijtakken dan meer licht krijgen en denk niet dat je dat bereikt met rond te laten gaan.
Comment
-
Plant inderdaad horizontaal afbuigen, plat leggen. Fixeer de top op 1 plek en laat hem ook daar. Niet verplaatsen! Na een tijdje wordt de stam houtachtig dus zou jouw methode niet zo goed aflopen.
Na een tijdje zijn de zijtakken dan ook groot genoeg om ze af te buigen.
Bekijk mijn buitenverslagje ff, daar staan een paar duidelijke foto's in.
Comment
Comment