Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je KAN ze nog wat langer laten staan lijkt me. Zolang je geen last hebt van toprot en dergelijke. Zoja dan leg je ze beter nu om. Hou de haartjes een beetje in de gaten, vanaf die 70% bruin zijn mag hij theoretisch al om (maar er zijn betere methoden op het forum te vinden: trichomes, voer dat eens in bij de zoekfunctie, dan zal je het heel precies kunnen bepalen ).
Valt heel moeilijk te zien op die foto. Je moet de trichomes echt veel groter maken om goed te kunnen zien of ze al amber kleuren. TIP: neem een vergrootglas zodat je zelf kan kijken of er al verkleuring is. Ik denk het niet maar ik ben daar maar 50% zeker van dusjah, je zal toch even zelf moeten checken. Op het forum kan je ook eens zoeken naar het topic waar je OOGST aan de hand van TRICHOMES . Daar staat alles heel mooi uitgelegd met tips en dergelijke
nog niet veel ambersn wel al goed milky
so still mainly high
nog efkes wachten
trouwens hoe hebben ze de laatste drei zonnig e dagen vooruit gegaan .
als je goed kijkt naar de trichomen in het licht dan kun je wel de kleur zien
anders je camera doodstil houden om heldere foto te maken en dan vergroten , ik zal dan tnu eens effen proberen bij jou foto.
jouw foto's een beetje vergroot
en inderdaad amper amber enLsbdyP1.jpgenLsbdyP2.jpg
en daar kunnen nog meer trichomen bij en ze kunnen nog groeien
dus het kan meerdere kanten uit
moet je zelf maar zien hoe ze evolueert
das het mooie aan onze hobby
Last edited by member10463; 13 October 2010, 20:54.
Comment