Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

emmers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

emmers

Korting op 420shop

Kattegras erbij planten of de toplaag afdekken met stenen. Ik heb hier drie katten thuis en dat is het enige waardoor ze niet gaan graven. Sommige katten knagen ook (om de maag te schuren), geen idee of ze dat ook met deze type plantjes doen.

Comment

Re: emmers

dat is een goeie ja, steentjes op de toplaag. ik lliep zelf te denken aan kippegaas, maar met een laag kiezels ben je idd ook van dat gezeur af maar er schiet mij nog iets denk ik veel beters te binnen, ik neem gewoon een ronde plaat en daar maak ik een groot gat in waar het plantje doorheen kan. die plaat zaag ik in tweeen, zotat ik de boel snachts kan afdichten zondder de zuurstoftoevoer helemaal af te sluiten. en met water geven kan je de planken uit elkaar schuiven en weer terug leggen.

thnx 4 the idea

Comment

ik steek altijd sate prikkers met de punten omhoog in de grond daar war mijn planten moeten komen ..

maar je heb nog tijd zat om ideen op te doen ..

suc6 birdy

Comment

ik denk dat ik gewoon voor een aantal bakstenen ga, die kan ik heel simpel weghalen en terugleggen, makkelijk met water en voeding geven

Comment

En voor ongedierte, dat er onder kan wonen.
            Persoonlijk zou ik voor kippengaas gaan.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ook daar heb je gelijk in. nu heb ik gisteravond wat fotos op het forum bekeken en zag dat ik van simpel kippegaas een ombouw om mijn emmer maken. en dat is natuurlijk een nog betere oplossing. als de plant namelijk grooit en sterk genoeg is, is mn emmer voor katten niet zo interresant meer, dan laten ze hem wel met rust hoop ik. voor alle zekerheid wat dikke satay prikkers in de grond en aan de andere kant van mijn balkon plant ik wel wat kattegras. ik denk dat ik dan geen katteproblemen hoef te verwachten. thnx

Comment

je hebt ook speciaal spul wat je kan strooien, wat katten erg vinden stinken, en daardoor niet meer in de buurt komen...

gebruik ik ook in mn tuin, omdat er ook ongewenst katten in mn tuin kwamen.

Heb dat spul bij de boerenbond gekocht

Comment

Comment

Je kunt wel lowrider zetten, maar ze gaan het zeker ruiken -> klagen -> controle -> dezwanenburger moet in het park slapen.

Misschien vast een mooi guerillaplekje zoeken ? Water zat daar.

Oh, je laat liever je vriendin dakloos worden..lol
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou overigens geen kiezels op je grond leggen want dan zakt/klinkt het in en bellemmerd de wortel groei en daardoor de planten groei

3 lowryders in een 20L emmer werkt perfekt

Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Comment

nog een voordeeltje dus van autoflowers. 3 in een 20 literemmer. ik heb dus twee balkonnetjes met sochtends zon aan de voorkant van mn huis en de hele middag zon to zeker 21 uur savonds aan de achterzijde van mijn huis. die autoflowers zijn makkelijker te verplaatsenn dan een grote wietplant, en ik kan mn meisje dus zeker 12 uur per dag van het zonnetje laten genieten

Comment

ik weet al wat er mijn laatste kweek is foutgegaan. Ik had een stekje gekocht en die gelijk in die 35 liter emmer gezet. Als een kat zo'n grote plantebak ziet, ziet ie dat stekje niet en springt gewoon in die bak denk ik. ik had het plantje eerst moeten voorkweken in een kleine pot en moeten overpotten naar een grotere pot, alvorens hem in de definitieve pot tte zetten., maw, eigen schuld plaagt een mens het meest

Comment

Bezig...
                            X