Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over buitentemperatuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over buitentemperatuur

    Korting op 420shop
    Een goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?

    #2
    Re: Hellepie

    akan nog wel buiten blijven zeker me de vele zon momenteel. Tot de nachtvorst kan een buitenplant rustug buiten blijven.

    Comment


      #3
      Re: Hellepie

      het gaat om een Jack Harrier, een kennis van mijn vriendin had dezelfde plant, en die heeft al gerookt, maar dat leek me wat vroeg.

      Comment


        #4
        Re: Hellepie

        Waarom tot de nachtvorst ?
        Als je zorgt dat de wortels warm blijffen (boven de 18 graden) kunnen ze wel een paar graden onder nul hebben voor een nacht , dit maakt ook extra thc aan ter bescherming

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Hellepie

          Topics met een onduidelijke titel, krijgen weinig antwoorden en zijn eigenlijk niet gewenst.
          Dus maak volgende keer een topic aan met een duidelijke en korte omschrijving van het probleem!
          Dit alleen niet voor de duidelijkheid, maar ook voor gerichte reacties op je probleem.
          Aangezien er al reacties zijn, laat ik het topic open.... wel heb ik je titel aangepast.
          Last edited by ceBep; 8 October 2010, 19:11.

          Comment


            #6
            Re: Hellepie

            Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
            Waarom tot de nachtvorst ?
            Als je zorgt dat de wortels warm blijffen (boven de 18 graden) kunnen ze wel een paar graden onder nul hebben voor een nacht , dit maakt ook extra thc aan ter bescherming

            Ajo
            Ventje
            Ben ik met je eens de kluittemperatuur is belangrijker dan de luchttemperatuur. Klopt helemaal wat je zegt. Als je je kluit mooi warm kan houden dan kan de plant wel een paar graadjes nachtvorst aan. Je pot van de vloer halen scheeld al een boel stuk piepschuim eronder bijvoorbeeld.

            Comment


              #7
              Re: Vraagje over buitentemperatuur

              ze belde me gisteravnd, en ik heb haar gevraagd om nog even goed naar haar top te kijken. ze zei dat die pistels bruin beginnen te worden nu, volgens weeronline krijgen we nog een paar mooie dagen tot woensdag, dus ik denk dat we hem woensdag gaan oogsten en te drogen hangen. oh ennne @vale ik zal er op letten.

              ze woont 1 hoog, dus de wortels zullen nog niet bevriezen denk ik.

              Comment


                #8
                Re: Vraagje over buitentemperatuur

                Is goed zwaantje, dank je
                Succes met de komende mooie dagen!

                Comment


                  #9
                  Re: Vraagje over buitentemperatuur

                  Huh...misschien een domme vraag, maar hoe doe je dat dan, zorgen dat de wortels warm blijven!? Met paardenmest ofzo?

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraagje over buitentemperatuur

                    je pot rondom met isolatie bedekken mischien

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraagje over buitentemperatuur

                      pcies csblnc1978 piepschuim eronder

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraagje over buitentemperatuur

                        hij hangt te drogen. de haartjes waren wel al bruin vandaag

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraagje over buitentemperatuur

                          Oorspronkelijk geplaatst door dezwanenburger View Post
                          Een goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?
                          Gaat snel daar bij jou in 5 dagen. Petje af.
                          Is het glas halfleeg of halfvol?

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Vraagje over buitentemperatuur

                              het plantje heeft in de groeiperiode ook een flinke knak gekregen dus, dat het me onverstandig leek om haar nog langer te laten staan. volgend jaar, als ik zelf weer een paar plantjes neerzet wordt dat wel anders weer

                              Comment

                              Bezig...
                              X