Een goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraagje over buitentemperatuur
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Hellepie
Waarom tot de nachtvorst ?
Als je zorgt dat de wortels warm blijffen (boven de 18 graden) kunnen ze wel een paar graden onder nul hebben voor een nacht , dit maakt ook extra thc aan ter bescherming
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
Topics met een onduidelijke titel, krijgen weinig antwoorden en zijn eigenlijk niet gewenst.
Dus maak volgende keer een topic aan met een duidelijke en korte omschrijving van het probleem!
Dit alleen niet voor de duidelijkheid, maar ook voor gerichte reacties op je probleem.
Aangezien er al reacties zijn, laat ik het topic open.... wel heb ik je titel aangepast.Last edited by ceBep; 8 October 2010, 20:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View PostWaarom tot de nachtvorst ?
Als je zorgt dat de wortels warm blijffen (boven de 18 graden) kunnen ze wel een paar graden onder nul hebben voor een nacht , dit maakt ook extra thc aan ter bescherming
Ajo
Ventje
Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
ze belde me gisteravnd, en ik heb haar gevraagd om nog even goed naar haar top te kijken. ze zei dat die pistels bruin beginnen te worden nu, volgens weeronline krijgen we nog een paar mooie dagen tot woensdag, dus ik denk dat we hem woensdag gaan oogsten en te drogen hangen. oh ennne @vale ik zal er op letten.
ze woont 1 hoog, dus de wortels zullen nog niet bevriezen denk ik.
Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
Oorspronkelijk geplaatst door dezwanenburger View PostEen goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?Is het glas halfleeg of halfvol?
Comment
Comment