Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb in de tuin een NLX geplant en deze bevrucht met een mannetje lowrider2.
    Het gaat mij er vooral om dat ik een kleine wietplant krijg die geen autoflower heeft met de kenmerken van lowrider en
    NLX. Nu is mijn vraag of de wiet gewoon te roken is als ik de zaadjes er tussen uit gehaald heb. Ik rook het zelf niet dus ik heb er geen verstand van, maar kan het misschien aan iemand overdoen voor een vergoeding.

    gr.

    #2
    Ja normaal gezien wel. Gewoon zaadjes eruithalen. Heb al gehoord dat er sommige misselijk van worden, maar persoonlijk geloof ik dat niet echt..

    Comment


      #3
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

        Bedankt voor de reacties.

        Comment


          #5
          @ weedy: haha azo, das idd nie slim :p

          Comment


            #6
            Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

            let's call it sensemillia
            herma wiet
            minder straf naar mijn gedacht
            maar nog even goed
            as it was in the beginning,
            so shall it be in the end
            -BM-

            Comment


              #7
              Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

              Als er een paar zaadjes inzitten geen probleem.. maar 100-en kep t eens gehad, gerookt, en je word er niet blij van, ik zou t niet verkopen als je iets om je reputatie geeft...maar waarom ben je wel bezig met kruisen en shit als je zelf niet consumeerd??
              En sensimillia betekend letterlijk zonder zaad
              pz

              Comment


                #8
                Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                Wiet van een bestoven plant is altijd minder krachtig en smaakt meestal ook niet zo lekker. Een onbestoven plant gaat net veel hars en thc aanmaken in de hoop om bevrucht te worden, van het
                ogenblik dat ze bevrucht is concentreert de plant zich op de aanmaak van de zaden en gaat ze dus veel minder thc produceren.

                Comment


                  #9
                  Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                  gewoon de zaden der uit pellen en de hoesjes roken. mijn toppen zijn bedekt met genoeg harskliertjes ondanks dat ik ze bevrucht heb. niemand dat nummer van doe maar gehoord?

                  Comment


                    #10
                    Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                    Zaadjes eruit en roken maar.

                    Comment


                      #11
                      Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                      Toen ik op vakantie in Spanje ( L'estartit) was kocht ik daar weed met gigantisch veel zaadjes in.. heb er een stuk of 50 zaadjes mee naar huis genomen.

                      de wiet zelf was nogal flauw en gaf niet echt veel =/ de geur was er dan weer wel
                      Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                      Comment


                        #12
                        Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                        even een vraagje heh, hoeveel zaadjes haal je nou van een plant als je hem bevrucht?
                        en zo ver ik weet is de handel in wiet zaden gewoon legaal toch?

                        Comment


                          #13
                          Re: Is bestuifde wiet vol zaadjes nog te roken?

                          De handel van marijuana zaden is gelegaliseerd:Op lijst II van de Opiumwet worden zaden uitgezonderd van de verbodstelling.

                          Comment

                          Bezig...
                          X