Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 van de 12 Hazeje's over

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 van de 12 Hazeje's over

    Korting op 420shop


    SDC11104.jpgSDC11112.jpgSDC11100.jpgSDC11101.jpgSDC11097.jpgSDC11110.jpgSDC11102.jpgSDC11111.jpg
    SDC11113.jpgSDC11103.jpgSDC11107.jpg

    #2
    Re: 3 van de 12 Hazeje's over

    Waar zijn al die bladeren van die plant?
    En staatie in pot?
    Voeding?
    water ?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: 3 van de 12 Hazeje's over

      -Bladeren hangen er nog aan of wat bedoel je?
      -Staat in 25L pot
      -Boeding geef ik momenteel niet meer sinds een week, maar ik gaf BAC groei en bloeivoeding, ben overgestapt naar bloei, en gaf gewoon wat ze me aanraden wat op de beschrijving stond
      -Water geef ik ook niet heel veel meer, wel met deze zonnige dagen.

      Moet ik nog wel doorgaan met voeding ook al worden die bladeren zo geel?

      Comment


        #4
        Re: 3 van de 12 Hazeje's over

        Misschien geef je wel teveel voeding, het is ook bijna oogsttijd, 2 weken ervoor moet je stoppen met voeding geven, anders gaan je buds chemisch smaken

        Comment


          #5
          Re: 3 van de 12 Hazeje's over

          2 weken voordat het oogsttijd is moet je stoppen met voeding geven en volgens mij is deze plant nog lang niet klaar dus daar ligt het denk ik niet aan, en ik geef al minder dan voorgeschreven staat omdat het maar kleine potten zijn.

          Comment


            #6
            Re: 3 van de 12 Hazeje's over

            kan het niet dat al je voeding uit je potten is gepsoeld door de hevige regen de laatste weken?
            als je geen voeding kan in het water geven (omdat de pot al te nat staat) kan je ook bladvoeding bijgeven.
            anders ook de potten afdekken waardoor jij 100% controle hebt over de voeding en watergift.

            punkertje

            Comment


              #7
              Re: 3 van de 12 Hazeje's over

              Ik denk hier toch eerder aan een Mg tekort.

              Comment


                #8
                Re: 3 van de 12 Hazeje's over

                Nee is niet weggespoeld want daar heb ik nog extra rekening mee gehouden en heb vaak met vele regenval onder afdakje gedaan, maar ik (sjief zelf) heb toen ook advies gekregen om er bladvoeding bij te doen, dat heb ik toen gedaan dus heb ik dat ook bij dit geval toegepast, maar is niet veel verandering in gekomen!

                Maar monty wat is ook alweer de afkorting van Mg als ik vragen mag? En wat ken ik daar nog tegen doen?

                Grtzz

                Comment


                  #9
                  Re: 3 van de 12 Hazeje's over

                  Ik denk dat monty magnesium bedoeld, zoek maar eens op, je kan het kopen bij de apotheker als ik mij niet vergis.
                  Zie link: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gnesium+tekort

                  In ieder geval kan je in een wanhopige poging altijd je kluit zoveel mogelijk aarde eruit schudden en verse grond in de pot doen indien dat magnesium toevoegen geen effect heeft en ze verder aftakelen. Wel opletten dat je geen wortels verwijderd, maar overpoten in een grotere pot kan nooit kwaad. Of een ophoping van teveel voeding in de pot kan je de pot overvloedig doorspoelen met water. Iets doen is altijd beter dan niets. Maar probeer eerst maar magnesium.


                  gtzz
                  Last edited by janleuri; 14 October 2010, 11:23.

                  Comment


                    #10

                    Comment

                    Bezig...
                    X