Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 van de 12 Hazeje's over
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 3 van de 12 Hazeje's over
-Bladeren hangen er nog aan of wat bedoel je?
-Staat in 25L pot
-Boeding geef ik momenteel niet meer sinds een week, maar ik gaf BAC groei en bloeivoeding, ben overgestapt naar bloei, en gaf gewoon wat ze me aanraden wat op de beschrijving stond
-Water geef ik ook niet heel veel meer, wel met deze zonnige dagen.
Moet ik nog wel doorgaan met voeding ook al worden die bladeren zo geel?
Comment
-
kan het niet dat al je voeding uit je potten is gepsoeld door de hevige regen de laatste weken?
als je geen voeding kan in het water geven (omdat de pot al te nat staat) kan je ook bladvoeding bijgeven.
anders ook de potten afdekken waardoor jij 100% controle hebt over de voeding en watergift.
punkertje
Comment
-
Nee is niet weggespoeld want daar heb ik nog extra rekening mee gehouden en heb vaak met vele regenval onder afdakje gedaan, maar ik (sjief zelf) heb toen ook advies gekregen om er bladvoeding bij te doen, dat heb ik toen gedaan dus heb ik dat ook bij dit geval toegepast, maar is niet veel verandering in gekomen!
Maar monty wat is ook alweer de afkorting van Mg als ik vragen mag? En wat ken ik daar nog tegen doen?
Grtzz
Comment
-
Ik denk dat monty magnesium bedoeld, zoek maar eens op, je kan het kopen bij de apotheker als ik mij niet vergis.
Zie link: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gnesium+tekort
In ieder geval kan je in een wanhopige poging altijd je kluit zoveel mogelijk aarde eruit schudden en verse grond in de pot doen indien dat magnesium toevoegen geen effect heeft en ze verder aftakelen. Wel opletten dat je geen wortels verwijderd, maar overpoten in een grotere pot kan nooit kwaad. Of een ophoping van teveel voeding in de pot kan je de pot overvloedig doorspoelen met water. Iets doen is altijd beter dan niets. Maar probeer eerst maar magnesium.
gtzzLast edited by janleuri; 14 October 2010, 12:23.
Comment
Comment