Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nederhigh nee, nooit eerder gekweekt. Wel veel kweekverslagen gelezen die om en nabij in dezelfde tijd in bloei schoten, maar kan ook puur geluk zijn natuurlijk.
Kan er niet veel aan toevoegen dan dat je geduld zult moeten hebben blijkbaar ... Het is niet abnormaal dat ze nog niet beginnen bloeien, we hebben pas vanaf volgende week 12u licht per dag. Ik heb er ook nog eentje staan die nog niet is begonnen. Volgens de zaadbank zou die oogstklaar moeten zijn eind oktober... Zelfs als ze vandaag begint te bloeien, haal ik eind oktober niet meer Dus dat wordt er eentje om diep in november te oogsten.
Daarnaast heb ik er nog eentje staan die al sinds eind augustus aan 't bloeien is en nu mooie toppen begint te vormen...
Alleen maar om aan te tonen dat wat er bij jou aan het gebeuren is, niet zo uitzonderlijk is. gewoon laten staan en pas oogsten als het klaar is. Stom, ik weet het, maar het is niet anders....
Comment