ik weet niet of ik hem al kan oogsten, bladeren beginnen geel te worden.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Word het nog wat met me plantje :-o
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Word het nog wat met me plantje
volgens mij boboBrasil kun je die oogsten , alle haartjes zijn bruin en ik kan de trichomen niet duidelijk zien maar ik denk dat ze allen bijna amber zijn. moet je morgen close up maken met je camera en eventueel die foto bijsnijden digitaal dan zie je je trichomen . trichomen hier in zoekvenster ingeven en je weet wat je moet zien. is trouwens andere manier, als je de trichomen bekijkt en er zit in dik bolletje op de steel dan is ie oogstklaar en zou je alleen maar bolletjes zien zonder steel dan is ie overrijp. en met deze tijd en weer zullen ze als ze niet rijp zijn binnen enkele dagen wel afgebloeifd zijn . ze krijgen het nu hard te verduren.
je kunt ook eentje binnenhalen/oogsten of een gedeelte van de plant en eens zien hoe ze ervoor staat . anders knip er een topje vanaf en onderzoek de trichomen , het heilige woord hier blijkbaar ivm oogsten
dat ze geel wordt duidt alleen erop dat ze haar energie in bloeien steekt en die bladeren die ook voor transpiratie en afkoeling zorgen niet meer kan gebruiken .
doe wat onderzoek voor jezelf ,
ik heb je voldoende informatie gegeven
en wat je zelf heb geleerd dat ken je ookLast edited by member10463; 21 October 2010, 02:41.
-
doe wat onderzoek voor jezelf ,
ik heb je voldoende informatie gegeven
heb je zeker gedaan, ik heb hem vandaag ook maar geoogst is meteen mijn 1ste oogst ooit hier wat foto's. knip afval ligt in de vriezer wil ik nog hash van maken ofzo.
Maak een gratis online fotoalbum en deel je foto's en video's. Bestel je online album als fotoboek en neem je favoriete momenten overal mee naartoe.
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=...3&key=E3PPJRJA oogst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostValt goed mee, laat ons zeker weten wat je eraf gehaald hebt
Welk soortje is het trouwens? Eventueel een rookverslag, altijd leuk
ben van plan om het volgend jaar wat groter aan te pakken 10 a 12 plantjes en dan verschillende soorten weet aleen nog niet welke.
als het volgende week droog is weeg ik het wel effe.
Comment
-
Een goed idee is om even te kijken op deze topics als je een buitensoortje gaat kiezen:
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Greetzzz
Jona
Comment
Comment