Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wordt het tijd om binnen te zetten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wordt het tijd om binnen te zetten

    Korting op 420shop
    plant oktober 001.JPGGoeiendag, met het oog op de (nacht)vorsten die nog vele komen plant oktober 002.JPGgaan,is het verstandiger om de plant naar mn zolder te gaan verhuizen???
    De temperatuur is daar toch zeker wat aangenamer,en ook omdat mn haartjes maar nieplant oktober 003.JPGt bruin willen worden.
    De plant staat toch zeker al een week of drie in bloei.
    Ik weet ook niet wat voor soort ik in huis heb, heb em als stek gekregen en plant oktober 006.JPGhet lijkt warempel nog te gaan lukken ook!
    Maar de vraag is dus of ik em beter op zolder kan gaan zetten om de hele boel wat op gang te helpen.
    Der komt inplant oktober 005.JPG ieder geval voldoende licht binnen en evt kan de lamp aanblijven voor het 12/12 verhaal.
    In afwachting van een paar antwoorden alvast vriendelijk bedankt!plant oktober 004.JPG

    #2
    Re: Wordt het tijd om binnen te zetten

    Als je ze binnen kan zetten zou ik dat zeker doen, als de temperatuur te laag is geraakt je plant gedeactiveerd en bij vries gaat die dood.
    Maar de hoofdreden om binnen te zetten zou vooral regen en luchtvochtigheid zijn, nu buiten heb je grote kans op schimmel, binnen is die kans veel kleiner.
    Zeker doen en rustig laten afrijpen dan .
    Wel zorgne: hoe meer licht, hoe meer gewicht
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      #3
      Re: Wordt het tijd om binnen te zetten

      wat voor een lamp ben je van plan te gebruiken? de stress die je veroorzaakt kan namelijk een herma van je plant maken en dat zou zonde zijn. kan je beter iedere ochtend en avond wanneer het nog licht is de topjes met rot wegknippen, en de plant netjes trimmen.

      Comment

      Bezig...
      X