Hallo, ik ga dit jaar early skunk en fat banana kweken in speciekuipen 2 van 65ltr en 1 van 170ltr en nog wat kleinere potten. Dit ga ik doen in kokos grond, nu heb ik wat vragen hierover.Vraag 1 hoe zit het met bewateren? Ik heb gelezen dat je dit 2x per dag moet doen als je binnen kweekt tenminste en dat de kokos grond absoluut niet mag uitdrogen, maar ik heb ook gehoord via via dat iemand vorig jaar ook buiten op kokos had gekweekt en dat die maar 2x water had gegeven over de hele zomer. Dit lijkt mij niet kunnen, heeft hier iemand ervaring mee hoe dat zit? Vraag 2 ik heb ook een zak mest korrels voor de moestuin gehaald bij ranzijn, is het verstandig op een paar handjes door de kokos heen te mengen, of kan ik beter gewoon apart voeding geven? Dan wil ik ook graag weten wat voor voeding ik dan moet geven, speciaal voeding voor planten op kokos of mag dat ook gewoon andere voeding zijn? Ohhh sorry dat zijn al weer meerdere vragen Hahaha . Vraag 3 dan maar ofzo? Maar wel de laatste hoor! Zou ik ook 2 planten in die kuip van 170ltr kunnen zetten of beter niet? Want had gelezen dat je dan meer kans krijgt op top rot, is dit waar?
De knetterende groene groente groeten van Mark
De knetterende groene groente groeten van Mark
Comment