Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower in mei naar buiten ja of nee wil meerdere kweekjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflower in mei naar buiten ja of nee wil meerdere kweekjes

Korting op 420shop
    zijn er mensen die goede of juist slechte ervaringen mee hebben wil ze 2 weken binnen voor het raam houden en dan het balkon op in een plastic kasje ze hebben zoveel soorten ik wil vooral wat informatie over soortjes die aardig goed tegen toprot kunnen alvast bedankt voor je informatie en of lekkere en grove toppen geven

Re: autoflower in mei naar buiten ja of nee wil meerdere kweekjes

Auroflower daar kan je al in April binnen mee beginnen en overdag buiten zetten als warm weer is zo kan je meerdere keren perzomer oogsten
    Groetjes
    God was never on your side..

Comment

je kan half maart al beginnen zelfs als ze als je 'n kleine kas zou hebben
      ik ben dit jaar ook in 'n kleine kas begonnen half maart
      het zal dan wel trager gaan als met moi en warm weer maar tegen de tijd dat ze afgebloeid zijn is het alweer ruim 2 maanden verder en zitten we al rond half mei
      eind mei kan de volgende ronde alweer gezaaid worden en eind augustus altijd klaar om te oogsten.
      ik heb dit jaar geen klagen gehad in ieder geval

grtz angel77
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik heb dat afgelopen jaar geprobeerd, maar mijn ervaring was dat mijn planten het zoetste en sappigste werden bevonden door ongeveer alle bladluizen in de buurt.
        Dat is het risico dat je loopt wanneer iets gaat verbouwen buiten de normale cyclus om.

HIER vind je er een verslag van.

Comment

bedankt voor jullie reactie ik ga in maart de eerste 10 zaadjes uit laten komen de eerste 2 weken a 3 weken voor het raam en als het buiten een warm dag is kunnen ze lekker naar buiten ik denk dat ik met nirvana northern lights en van samsara de supersonic cristal storm nog maar 2 maandjes

Comment

In maart zijn de nachten nog langer dan de dag: dus je planten gaan gelijk bloeihormoon aanmaken. Daarna gaan ze weer groeien, omdat de dagen gaan lengen. Dus van de bloei in de groei: een prima manier om je planten te stressen. Dat zou best weleens een paar hermafrodieten op kunnen leveren. Een grote kans dus dat je de zaden verpest. Met 4 weken meer geduld handel je wijzer. Of koop de dubbele hoeveelheid: de helft kun je dan verzieken en de andere helft net zo behandelen als de andere buitenkwekers doen.
            Last edited by Xtreme; 18 January 2011, 07:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
              Ik heb dat afgelopen jaar geprobeerd, maar mijn ervaring was dat mijn planten het zoetste en sappigste werden bevonden door ongeveer alle bladluizen in de buurt.
              Dat is het risico dat je loopt wanneer iets gaat verbouwen buiten de normale cyclus om.

HIER vind je er een verslag van.
              op mijn balkon 3 hoog is gelukkig geen bladluis te vinden 1 van de enigste voordelen van een balkon bedankt voor je reactie succes in de zomer 2011

Comment

Echt onzin over die bloeihormonen en je planten verpesten. Ik zaaide vroeger guerilla in februari, jawel ze weten priam wanneer ze op moeten komen ik oogste heerlijke herma vrije bomen in september/oktober.

Autoflowers schieten sowieso de bloei al in ook al hebben ze de hele dag licht.

Dus gewoon lekker vroeg beginnen, 3 weken voor de oogst de volgende ronde zaaien. Als je geoogst hebt kun je de nieuwe dames gelijk hun vaste plekje geven.

Succes,
                B.

Comment

Buizerd, je hebt helemaal gelijk. Ik had er compleet overheen gelezen dat het autoflowers waren. Mea culpa maxima!

Comment

Als je maar een run wil maken zou ik juni juli kiezen omdat dan de lichturen en lichtintensiteit het hoogste is.

Comment

Ok dan xtreme!

Comment

gelukkig dus mijn hobby kan ik lekker vroeg mee beginnen dit jaar bedankt buizerd en allen

Comment

Bezig...
                        X