Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

    Proberen kan altijd, maar 't zal een vruchteloze poging zijn. De zwaartekracht proberen af te schaffen is ongeveer net zo onnozel.

    Comment


      #17
      Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

      ok, bedankt voor reacties allemaal,
      ik schaf dit plan af

      Comment


        #18
        Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

        er is hoop voor je

        Comment


          #19
          Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

          Geen licht genoeg (bewolkte dag in de winter komt ongeveer overeen met de lichtsterkte van 1 spaarlamp). En hoe ga je op die manier je lucht verversen? Had je toch ook wel zelf op kunnen komen.

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

              Alles kan, maar of het ook een slim idee is? Aantal lumen van een zomers zonnetje: 110 000- 150 000
              Aantal lumen mometeel? 1000. In maart zijn de nachten nog veels te koud.

              Comment


                #22
                Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                @ smokeyace: super erg bedankt, ik kan dit goed gebruiken, maar helaas vind ik de geur in huis niet zo fijn ivm visite super vaak enz.
                ik ga nu al bijna beginnen met me normale binnenkweek, dus dit doe ik misschien volgend jaar, bedankt voor de info!

                Comment


                  #23
                  Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                  als je raam alleen in de middag uren in het zonlicht staat, heeft dit dan een negatief effect op de groei/ bloei van het plantje?
                  Dus mijn vraag eigenlijk zou ik hem dan steeds sochtends aan de enekant van het huis voor het raam moeten zetten en smiddags weer naar de andere kant?

                  Comment


                    #24
                    Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                    Ja cannabis is een licht minnende plant die de gehele dag zon wil. Dus omdragen naar ander raam is een optie, geeft wel enige stress iedere keer maar kan wel. Beter is voor een open raam , je raam houd 30 % van het bruikbare licht tegen namelijk.
                    En denk er aan hoe meer licht hoe meer gewicht.

                    Grtz

                    Comment

                    Bezig...
                    X