ik ben een buiten kweker, ik woon een rijtjes huis met een tuin van 11m lang bij 6m breed. nu heb ik weed planten die boven mijn schutting uit komen en dat vinden de mensen waar mee ik woon dus niet zo`n fijn idee. heb al vol op onderzoek gedaan naar hoe je de weedplant zo kan kweken dat dit niet meer gebeurd maar dat je als nog best wel grote struiken er van krijgen.
wat mijn plan nu dus is voor volgend jaar is om de weed plant om te buigen en hem op deze manier lager te houden, wat mijn vraag voor jullie allemaal is of dat sommige van jullie hier al ervaring mee hebben en die misschien zouden willen delen bijvoorbeeld: dingen waar je goed op moet letten, beste soort touw je kan gebruiken voor het ombuigen en allerlei andere dingen waar jullie misschien tegen aan zijn gelopen met deze manier van kweken of van denken dit is ook een handige tip om te weten.
alvast bedankt voor het meedenken en jullie ervaring
uw vriendelijke pret kweker
wat mijn plan nu dus is voor volgend jaar is om de weed plant om te buigen en hem op deze manier lager te houden, wat mijn vraag voor jullie allemaal is of dat sommige van jullie hier al ervaring mee hebben en die misschien zouden willen delen bijvoorbeeld: dingen waar je goed op moet letten, beste soort touw je kan gebruiken voor het ombuigen en allerlei andere dingen waar jullie misschien tegen aan zijn gelopen met deze manier van kweken of van denken dit is ook een handige tip om te weten.
alvast bedankt voor het meedenken en jullie ervaring
uw vriendelijke pret kweker
Comment