Hey.
Ik heb vorig jaar een aantal plantjes gehad en heb er aardig wat plezier aan gehad
Het was een buiten kweek met White Widow.
Nu wil ik weer over een tijdje (met wat beter weer buiten) eens gaan beginnen.
Ik heb eens een beetje rondgekeken op sites voor zaadjes wat ik dit jaar eens zal gaan nemen
Ik wil sowieso gefeminiseerd dit jaar alleen zat ik een beetje te denken:
Auto flower of niet?
Mij lijkt het wel handig omdat die niet precies mee hoeft met het weer (eind oktober oogsten en die uren zon), alleen de oogst is wat minder.
Als ik geen auto flower plant zou nemen heb ik wel wat meer oogst alleen zit ik misschien straks wel met een grote struik die mee moet gaan met het weer, dan zou het mis kunnen gaan (kans is klein denk ik maar ik las het ergens) en heb ik mijn oogst pas eind oktober.
(ik wil er graag lekker de zomervakantie van kunnen genieten:$)
Ook met zo'n grote plant is het niet te doen om zelf de licht uren aan te passen.
Nu heb ik ene beetje rond gekeken en kwam eigenlijk uit op de Royal Automatic Autoflower.
Info over plant:
Genetica: diverse soorten
Oogst: 300 - 400 gr/m2
Hoogte: 60 - 90 cm
Bloeitijd: autoflowering
Oogst: na twee maanden
THC: 12 - 14%
Effect: fysiek heldere high
Zaden: 3 vrouwelijke
Iemand ervaring met deze plant? (snel schimmel op kunnen komen, of het wel wat kan hebben qua weer, etc..)
(En natuurlijk: hoe de oogst was.)
Of andere soort plant?
Alvast bedankt
Ik heb vorig jaar een aantal plantjes gehad en heb er aardig wat plezier aan gehad
Het was een buiten kweek met White Widow.
Nu wil ik weer over een tijdje (met wat beter weer buiten) eens gaan beginnen.
Ik heb eens een beetje rondgekeken op sites voor zaadjes wat ik dit jaar eens zal gaan nemen
Ik wil sowieso gefeminiseerd dit jaar alleen zat ik een beetje te denken:
Auto flower of niet?
Mij lijkt het wel handig omdat die niet precies mee hoeft met het weer (eind oktober oogsten en die uren zon), alleen de oogst is wat minder.
Als ik geen auto flower plant zou nemen heb ik wel wat meer oogst alleen zit ik misschien straks wel met een grote struik die mee moet gaan met het weer, dan zou het mis kunnen gaan (kans is klein denk ik maar ik las het ergens) en heb ik mijn oogst pas eind oktober.
(ik wil er graag lekker de zomervakantie van kunnen genieten:$)
Ook met zo'n grote plant is het niet te doen om zelf de licht uren aan te passen.
Nu heb ik ene beetje rond gekeken en kwam eigenlijk uit op de Royal Automatic Autoflower.
Info over plant:
Genetica: diverse soorten
Oogst: 300 - 400 gr/m2
Hoogte: 60 - 90 cm
Bloeitijd: autoflowering
Oogst: na twee maanden
THC: 12 - 14%
Effect: fysiek heldere high
Zaden: 3 vrouwelijke
Iemand ervaring met deze plant? (snel schimmel op kunnen komen, of het wel wat kan hebben qua weer, etc..)
(En natuurlijk: hoe de oogst was.)
Of andere soort plant?
Alvast bedankt
Comment