Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Combinatie binnen en buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Combinatie binnen en buiten.

    Korting op 420shop
    Hey allemaal!

    Ik heb zaadjes gekocht van een maat van me en ik vraag me nu af of ik de planten binnen kan laten groeien en ze dan in de bloeiperiode buiten kan zetten.

    #2
    Re: Combinatie binnen en buiten.

    Tuurlijk kan dat, mits je wel een beetje let op 1/temp en 2/aantal uren zonlicht dat je dames gaan krijgen.

    Wat ik vaak heb gezien (en stiekem zelf natuurlijk ook wel heb gedaan maar helaas kan dat nu niet meer) > fiks stuk zomer lekker buiten en dan het afbloeien binnen onder 600wHPS. Dat worden monsters als je het goed doet.

    Voorbeeld : afgelopen jaar 'n eenzaam stekje al vroeg buiten gezet (april dacht ik), die spontaan in de stress schoot en topjes ging maken. Rustig laten staan, dingetje is weer gaan groeien, toen die weer richting bloei ging een perkje voor vrij gemaakt waar ze tot medio oktober ontwikkelde tot een allejezusgrote struik waar een heleboel kwalitatief goeie wiet vanaf is gekomen.

    Ons lievelingsplantje is sterk, kan ontzettend veel verdragen MAAR zoals we haar het liefst zien (dikke vette toppen) bereikt ze alleen als omstandigheden dicht tegen de idealen aangehouden worden.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Combinatie binnen en buiten.

      tuurlijk kan dat.maar andersom lukt het altyd.wel effe spuiten tegen insecten.kan je heele mooie oogsten opleveren met klein aantal planten.

      Comment


        #4
        Re: Combinatie binnen en buiten.

        Ok mooi om te horen! Ik heb ze binnen staan met 23 graden en ze krijgen 16 uur per dag licht, is dat voldoende om ze een tijdje te laten groeien?

        Comment


          #5
          Re: Combinatie binnen en buiten.

          maak er 18 uur van,dan blijven ze groeien.

          Comment


            #6
            Re: Combinatie binnen en buiten.

            Heb ik nu gedaan dmv (eindelijk) een tijdklok er tussenin te zetten.

            Comment


              #7
              Re: Combinatie binnen en buiten.

              hey ik heb buiten zaden kan ik die binnen laten groeien , en wat doe ik het best tis mijn eerste kweek

              Comment

              Bezig...
              X