Hoi. Ik heb mijn inkopen gedaan. 1 wijziging van mijn benodigheden,wou growmix van plagron gebruiken maar was op. Verkoper van microfluo vertelde mij dat bac lavas soil goed was. Heb die genomen is die ind goed en te gebruiken met plagron terra voeding ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eindelijk is het bijna zover
Collapse
X
-
Comment
-
Gewoon gebruiken. Perfecte grond bedoeld voor Bio. Maar ik doe ook vaak spekjes op de
vegetarische gerechten die ik kook. Dus maak je geen zorgen.
Zoals Q al.zegt. Alles kan. Er zijn duizend richtlijnen en jij moet de jouwe vinden. Als blijkt dat die grond in combo met die voeding mega toppen produceeŕt die ook nog lekker is. Dan kweken we volgend jaar allemaal zo.
In een kas. In potten dan? Want je zou ook die potgrond kunnen onderspitten en dan in luchtige volle.grond kweken. Dat lijkt me sowieso beter.
-
-
Hoi kelderkastje. Bedankt voor info en ga deze gebruiken. Ja in 11 l potten ga ik ze zetten. heb een klein, ventilatorke gekocht voor als het warme dagen zijn zonder wind. Dan hebben ze wat wind voor hun weerstand zou goed zijn had ik gehoord volgende week ga ik zaadjes in potten steken dan zou het weer warmer worden.
Comment
Comment