Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

    Korting op 420shop
    5 Whiteshark v.a. Januarie in de buitenkweek, ze zijn nu maar tussen 25 en 40 cm. en ze beginnen al te bloeien (volgens mij nog veel te klein). Kan ik ze nu binnen onder een 600w. zetten? Ik zit in zuid Spanje, en hier is er 11 uur licht. Wat kan ik het beste doen?

    #2
    Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

    ja en zorg dat de planten min 15 uur licht krijgen

    Comment


      #3
      Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

      Ja hoor kunnen gewoon naar binnen.
      Wel opletten, planten van buiten nemen vaak beestjes mee die binnen geen vijanden hebben.

      Zo kun je in korte tijd een plant vol luis hebben bijvoorbeeld.

      Succes
      B.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

          zou in half april als het weer goed is weer buiten zetten
          Zou even nog geen voeding gebruiken ,tot de plant weer naar groei schiet
          bij www.eugrowshop.eu kan je voeding bestellen Hesi is heel gemakkelijk

          Comment


            #6
            Last edited by ceBep; 5 March 2011, 19:26. Reden: bericht bij elkaar gescrolled ;-)

            Comment


              #7
              Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

              Let op!
              1 luis, een bevrucht vrouwtje, kan binnen 2 weken voor een plaag zorgen. Idem voor spint en de rest.
              Nu zie je ze niet, buiten heb je niet snel een plaag, omdat daar balans is.

              Dus in de gaten houden, ik zou preventief behandelen met een biologisch bestrijdingsmiddel...

              Mja misschien wonen er in Z Spanje geen anti-wiet beestjes?

              Groet en succes!
              B.

              Comment


                #8
                Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                Ze zijn niet gegroeid doordat de grond en dus de wortels nog erg koud waren.
                Ook is er minder dan 12 uur licht waardoor ze direct in de bloei gaan. Normaal krijgen ze dan een groeispurt, maar dat kan niet op die koude grond.
                Ik zou dit gewoon laten staan en kijken wat het wordt en opnieuw beginnen wanneer de omstandigheden goed zijn.
                Om ze nu te laten reveggen en dan weer buiten te zetten, geeft meer nadeel dan dat.

                Comment


                  #9
                  Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                  Mathijs > Topicstarter Tsiopana zit in zuid Spanje .....
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                    Hee jongens, bedankt voor jullie antwoorden!!
                    Ze zijn gister avond naar de kelder gegaan onder 600 w. op 15 uur. Op de eventuele beestjes zal ik goed letten, ja ja hier in Spanje zijn ze ook..en ze zijn zelfs groter hahaha
                    Hee als iemand me kan zeggen hoe ik fotos erop krijg stuur ik ze gelijk. Net een poging gedaan, maar alles was opeens weg....

                    Comment


                      #11
                      Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                      06032011354.jpg06032011355.jpg06032011359.jpg06032011360.jpg06032011353.jpg
                      Ik heb het gevonden.
                      Dit zijn ze, ze zijn wat down maar ze gingen net onder het licht.
                      Die andere plantjes blijven in de zon en het zijn; Bella donna, Hindu kush, Libano kush, Critical 99 en die grote is een White shark die in de zon blijft.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                        zorg wel dat de temperatuur rond 25 celsius blijft en s'nachts op 19 graden

                        Comment


                          #13
                          Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                          Leuk, daar begint het buitenseizoen al!

                          Succes!
                          B.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kan ik de buiten kweek naar binnen verhuizen?

                            Mathijs > Topicstarter Tsiopana zit in zuid Spanje .....
                            Dat wist ik wel hoor, maar wat ik zei is dan ook gewoon van toepassing. Het is daar nu nog niet boven de 17 graden en het is nog niet lang genoeg licht per dag.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X