Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje mb.t. autoflower zaad kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje mb.t. autoflower zaad kweken

Korting op 420shop
    hallo,

ben al een ruime tijd aan het kijken of ik dit jaar dan toch echt een mooi (budget ) guerilla project wil beginnen. Nu had ik het idee om dit me autoflowers te doen. Maar aangezien die dingen best duur zijn om grote aantallen te kopen vroeg ik mij af hoe het zit als je een vrouwtje en mannetje naast elkaar laat groeien, de natuur zen gang laat gaan, als het goed is ontstaan er dan zaadjes in de toppen, maar nu de vraag zijn deze zaadjes dan ook met autoflower eigenschap? Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het lowryder's blijven maar of ze autofloweren is mij na 2 uur zoeken niet gelukt, dus misschien weet hier iemand het?

Zo ja, dan zou ik ook graag willen weten of het te doen is om dan half mei te beginnen met het kweken van zaden ( als het goed is na 8-10 weeken zijn deze oogstklaar? ) en dan van uit die zaadjes dus nog een nieuwe kweek te beginnen in de zelfde zomer?

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen zal uiteraad nog een kweek verslag van maken tegen de tijd dat ik begin

Re: vraagje mb.t. autoflower zaad kweken

Bloeitijd van autoflowers is zo'n 9 weken, dan nog een week of 4 om de zaden te laten rijpen, maakt 13 weken.

Maar dan zijn ze vers en zitten nog in de kiemrust, wat betekend dat ze soms slecht ontkiemen.
    De kiemrust hef je op door ze een nep winter in de koeling te geven bij <4 gr. C.
    Of met GA3 (gibberelline zuur), maar dat is niet voor beginnelingen.

Maw je bent erg laat om nog een run te doen voor dit jaar.

Je kan ze nu beter kopen en dan gelijk een run doen voor volgend jaar.

Grtz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Re: vraagje mb.t. autoflower zaad kweken

ahh oke, dus ik maak hieruit op dat de gekweekte zaden gewoon autoflower kenmerken hebben?
      dan zal ik dat voor volgend jaar proberen, dan nog goede tips voor makkelijke en goedkopere autoflower zaden?
      zie soms particuliere verkoop, is dit aan teraden of is de kwaliteit dan echt veel minder?

in ieder geval heel erg bedankt !

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
        X