kan iemand mij ongeveer zeggen hoeveel gram ik afhaal van easy bud autoflower per plant deze komen buiten te staan zodra er geen vorst meer is het gemiddelde ongeveer greetz
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oogst early bud autoflower
Collapse
X
-
Re: oogst early bud autoflower
Early bud is een nieuwe en verbeterde versie van de Early Girl, met meer opbrengst , een zachtere high en een hoger thc gehalte.Deze soort is speciaal ontwikkeld voor de kortste zomers. Early Bud heeft een licht pittige verse smaak en een prettige high .Deze soort wordt niet al te hoog en is dus ideaal voor balkon growers.
Bloeiperiode na: 50-55 dagen
Hoogte: 100-130 cm
Opbrengst: 450 gr./m2
THC %: 5-15%
-
dacht het wel jij hebt je ook vergist want als je de site open klikt heb je easy bud maar dat is hem niet het is early bud maar ik vind niet dat ze autoflower zijn :o en ik zij nog tegen de verkoper ik wil autoflower zeker wat kunnen jullie hier uit zeggen :o http://www.high-supplies.com/catalog...ml?language=nlLast edited by levigreen; 11 March 2011, 11:43.
Comment
-
Bloeiperiode na: 50-55 dagen
Hoogte: 100-130 cm
Opbrengst: 450 gr./m2
THC %: 5-15%
Early bud is een nieuwe en verbeterde versie van de Early Girl,met meer opbrengst ,een zachtere high en een hoger thc gehalte.Deze soort is speciaal ontwikkeld voor de kortste zomers.Early Bud heeft een licht pittige verse smaak en een prettige high .Deze soort wordt niet al te hoog en is dus ideaal voor balkon growers.
Da's geen AF en sorry voor de verkeerde link...
Comment
Comment