Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
jah ik weet niet hoe da moet betalen online als ik dat nu kon doen bij de levering dan zou dat goed gaan , en gewoone planten staan de ganse zomer , ruilen is ook een optie maar wie wil dat
meesten kun je met een gewone overschrijving betalen hoor , het bedrijf zal zichzelf om jou privacy redenen niet duidelijk omschrijven op je afschrif of op de envelop
uitgaand dat je 18 bent beheer je je eigen rekening en zullen je ouders ook niet zien wat je van je rekening haalt.
overshrijven is btw zeer simpel online te doen als je dat kaartlezertje in de buurt hebt, zou je normaal pas gratis gekregen moeten hebbe .
meesten kun je met een gewone overschrijving betalen hoor , het bedrijf zal zichzelf om jou privacy redenen niet duidelijk omschrijven op je afschrif of op de envelop
uitgaand dat je 18 bent beheer je je eigen rekening en zullen je ouders ook niet zien wat je van je rekening haalt.
overshrijven is btw zeer simpel online te doen als je dat kaartlezertje in de buurt hebt, zou je normaal pas gratis gekregen moeten hebbe .
chrs
ik denk dat ik niks op mn kaart heb xp ik ga nog naar school en de benzine is duur o.o
ik denk dat ik niks op mn kaart heb xp ik ga nog naar school en de benzine is duur o.o
Goh ja, je moet er iets voor over hebben,
Het lijkt me dat je zeer snel wil zijn, een maandje of 2 geduld en je kan ze zo buitenzetten.
En met de bus geraak je al een hele einde of de manier dat abel zei, gewoon met de post , als je ook geen cash hebt word het al helemaal moeilijk
haha
Comment