Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant met pot in de grond stoppen need your help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant met pot in de grond stoppen need your help

    Korting op 420shop
    Ik ben van plan guerilla te gaan maar is het mogelijk om de plant,
    met pot in de grond te stoppen?
    ik wil ze in gewone 4liter potten doen en dan in de grond tussen de brandnetels, of gaan ze dan dood?
    moet ik ze uit de pot halen een gat in de grond graven en dan de plant erin?
    ik hoor het van jullie
    Long time ago, Back on track.

    #2
    Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

    Wat is de toegevoegde waarde om een plant met pot en al in te graven? Ik zie alleen maar nadelen. Wellicht zie jij wel voordelen. Som ze maar op.

    Comment


      #3
      Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Wat is de toegevoegde waarde om een plant met pot en al in te graven? Ik zie alleen maar nadelen. Wellicht zie jij wel voordelen. Som ze maar op.
      ik denk dat de plant dan niet al te groot wordt, dat denk ik,
      omdat de wortels niet meer naar de zijkant kan groeien alleen nog maar naar beneden
      Long time ago, Back on track.

      Comment


        #4
        Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

        Praktisch gezien denk ik dat je er geen voordeel uithaalt, en voor de plant zelf maakt dat waarschijnlijk relatief weinig uit. Ik zou zeggen, plant ze gewoon, maar top ze zo regelmatig dat het lage plantjes blijven . Of kleine autoflower soortjes koopt. dan gewoon in volle grond, kunnen ze zelf hun eten zoeken.
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment


          #5
          Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

          Als je de voordelen van een pot en de voordelen van volle grond wilt combineren en zo een net al te grote plant wilt kweken, is het misschien een optie om in de potten extra gaten te maken dat de wortels toch in de volle grond kunnen, maar beperkt.

          Comment


            #6
            Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

            Dan kan je ze beter veel later planten, blijven ze ook klein. Al dat geklooi is nergens goed voor. Zaai ze gewoon in juli of zet een autoflower. Als hij in de pot al volledig door wortelt is en er geen plaats meer is voor de bloei..

            Comment


              #7
              Re: plant met pot in de grond stoppen need your help

              Of koop zaden van planten die klein blijven scheel een hoop ellende
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...
              X