Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste buitensoort!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De beste buitensoort!

    Korting op 420shop
    In dit topic kan iedereen een kort verslag geven over de plant(en) die hij of zij al buiten gekweekt heeft en waarom dat volgens u een top soort is.

    Wat belangrijk om te vermelden:

    #2
    Re: De beste buitensoort!

    Mijn beste buitenplant: Nadia
    Was mijn 1e kweek met deze soort, in bezit gekomen via DCF Froebanken.


    Algemene ervaring met deze plant:
    Zeer gemakkelijke plant om te kweken en heeft weinig last van ongedierte, schimmel e.d.




    Genetica= 2 Pounder x Chilla. From F-farmer, 2007
    50/50 Indica/sativa-- bloeitijd 8 weken

    Beschrijving van de breeder:



    Nadia komt van ondergetekende, hoogte ca. 1,7-2 meter, compacte plant pheno groen,geel en violet/rood, toppen normale grootte, milde kruidige smaak, werking komt na 2-4 minuten, ik geef haar een 8 op de schaal van 10.
    mvg. F-farmer

    Oogstdatum: 11 september 2010

    Mooie grote volle toppen, droog gewicht bij oogst: 150 gram
    Foto genomen 2010:08:31 23:13:53


    Mijn favoriet rokertje, nog steeds: zacht en goed effect!

    Helaas is dit zaadje niet meer te krijgen via DCF, ze zijn er nog wel. Ik meende dat er zelfs een forumlid is met een voorraadje....
    Wel te krijgen is de Nadia-Regina f1, een kruising van Nadia en Royal Dane, breeder Charles Ingalls.
    (Regina staat voor iets koninklijks, dus vandaar de vertaling van Royal )

    Comment


      #3
      Re: De beste buitensoort!

      Ik knal meestal iedere keer weer een andere soort die ook geschikt is voor buiten, de grond in. Ik heb zelf erg leuke resultaten gehad met verschillende Haze soorten.
      Mooie grote toppen van goede kwaliteit, alleen de oogstdatum kan nog wel eens aardig oplopen. Maar de smaak en uitwerking zijn zeker het wachten waard.

      Comment

      Bezig...
      X