Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn beste buitenplant: Nadia Was mijn 1e kweek met deze soort, in bezit gekomen via DCF Froebanken.
Algemene ervaring met deze plant:
Zeer gemakkelijke plant om te kweken en heeft weinig last van ongedierte, schimmel e.d.
Genetica= 2 Pounder x Chilla. From F-farmer, 2007
50/50 Indica/sativa-- bloeitijd 8 weken
Beschrijving van de breeder:
Nadia komt van ondergetekende, hoogte ca. 1,7-2 meter, compacte plant pheno groen,geel en violet/rood, toppen normale grootte, milde kruidige smaak, werking komt na 2-4 minuten, ik geef haar een 8 op de schaal van 10. mvg. F-farmer
Oogstdatum: 11 september 2010
Mooie grote volle toppen, droog gewicht bij oogst: 150 gram Foto genomen 2010:08:31 23:13:53
Mijn favoriet rokertje, nog steeds: zacht en goed effect!
Helaas is dit zaadje niet meer te krijgen via DCF, ze zijn er nog wel. Ik meende dat er zelfs een forumlid is met een voorraadje....
Wel te krijgen is de Nadia-Regina f1, een kruising van Nadia en Royal Dane, breeder Charles Ingalls.
(Regina staat voor iets koninklijks, dus vandaar de vertaling van Royal )
Ik knal meestal iedere keer weer een andere soort die ook geschikt is voor buiten, de grond in. Ik heb zelf erg leuke resultaten gehad met verschillende Haze soorten.
Mooie grote toppen van goede kwaliteit, alleen de oogstdatum kan nog wel eens aardig oplopen. Maar de smaak en uitwerking zijn zeker het wachten waard.
Comment