Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplant 2 keer bloeien ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietplant 2 keer bloeien ?!

    Korting op 420shop
    yoo ik heb dus een vraagje wat ik nergens kan vindern op internet,
    en dat is kan een wietplant 2 keer bloeien ? daarmee bedoel ik dus als ik alleen het stammetje nog over hou en die in de volle grond zet groeit ze dan gewoon weer?
    het is gewoon onkruid en dat komt ook steeds terug vandaar deze vraag (y) !

    #2
    Re: wietplant 2 keer bloeien ?!

    reveg?

    zoekfunctie brengt mij op:

    Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment


      #3
      Re: wietplant 2 keer bloeien ?!

      Dat is naar mijn idee een beetje voor god spelen, maar toch wel lachen om een keertje te proberen.
      En als de voordelen goed opwegen tegen de nadelen is het misschien wel lachen om bijna altijd te proberen

      Comment


        #4
        Re: wietplant 2 keer bloeien ?!

        Voor een paar euro heb je nieuwe stekken of nieuw zaad. Met heel veel moeite lukt het wel eens binnen als de planten na de oogst 24 uur licht geeft. Opbrengst: te verwaarlozen. Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan? Misplaatste zuinigheid is niet rendabel. Verstandige mensen beginnen er niet aan.

        Comment


          #5
          Re: wietplant 2 keer bloeien ?!

          hahha oke ai ! duidelijke reacties !

          Comment


            #6
            Re: wietplant 2 keer bloeien ?!

            Ed Rosenthal meldde in zijn boek "marihuana groeiboek" dat een tweede en zelfs derde oogst toch nog best aardig kon opbrengen... belangrijk om wat blad te laten zitten en dus niet sec de stam over te houden.

            Omwille van experimenteren zou ik het niet nalaten dus, als daarentegen opbrengst vitaal is kan je beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon nieuw zaad of stekjes zetten.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X