hallo mede kwekers 
ik ben misschien wel vroeg maar beter op tijd voorbereid
dan achteraf de koe in zijn kont kijken
wat heb ik gedaan tot nu
buiten de plantgaten van dit eerste jaar open gemaakt en gemengd met kippenmestkorrels
Verrijkt 125 per 10 ltr gaten ca 125 ltr
wat me opviel tegen vorig jaar dat er wormen aanwezig zijn
nu de vraag wat kan ik nog meer doen
om te verbeteren
het liefst geen vloeistoffen gezien die toch gelijk wegspoelen
een andere vraag is het zinvol om de planten feminizada bijvoorbeeld twee maande voor te groeien
In bijvoorbeeld 11 ltr potten ik kan ze in mijn moestuin kweektunnel kwijt zo dat ze eerder klaar zijn of heeft dit geen invloed
hoe te werken naar het ontkiemen daar na gelijk in de volle grond
deze vragen om dat het moeilijk te vinden is voor buitenkweken om dat het dan voor haast 99% in potten gebeurt naar mijn idee
misschien een idee om een apart stuk aan te maken bij buitenkweken op JD voor ge volle grondkwekers
Ik kijk uit naar jullie ervaringen om met elkaar uit te wisselen
en een Succes 2022 te gemoet te gaan

ik ben misschien wel vroeg maar beter op tijd voorbereid
dan achteraf de koe in zijn kont kijken
wat heb ik gedaan tot nu
buiten de plantgaten van dit eerste jaar open gemaakt en gemengd met kippenmestkorrels
Verrijkt 125 per 10 ltr gaten ca 125 ltr
wat me opviel tegen vorig jaar dat er wormen aanwezig zijn
nu de vraag wat kan ik nog meer doen
om te verbeteren
het liefst geen vloeistoffen gezien die toch gelijk wegspoelen
een andere vraag is het zinvol om de planten feminizada bijvoorbeeld twee maande voor te groeien
In bijvoorbeeld 11 ltr potten ik kan ze in mijn moestuin kweektunnel kwijt zo dat ze eerder klaar zijn of heeft dit geen invloed
hoe te werken naar het ontkiemen daar na gelijk in de volle grond
deze vragen om dat het moeilijk te vinden is voor buitenkweken om dat het dan voor haast 99% in potten gebeurt naar mijn idee
misschien een idee om een apart stuk aan te maken bij buitenkweken op JD voor ge volle grondkwekers
Ik kijk uit naar jullie ervaringen om met elkaar uit te wisselen
en een Succes 2022 te gemoet te gaan

Comment