Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starter vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Starter vragen

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik vroeg me af welke zaden ik moet kopen. De weken van bloeien maakt niet uit bijvoorbeeld 6-12 weken. Ik wil wel zo goedkoop mogelijk uit zijn en ik ga ze buiten op me balkon planten. Ik had vorig jaar goed ingelezen maar ben nu weer alles vergeten. Maar kunnen jullie mij een site aanraden die de boel niet oplicht en altijd levert.
    1 ding wat ik nog wel weet dat ik altijd vrouwenlijke moet hebben.

    Zal ik bijvoorbeeld 5 : http://www.dutch-headshop.com/nl/sku...rij-p-613.html
    Kopen ??

    Moet ik nog meteen iets bij die site bij bestellen?

    En verder vroeg ik me af, ik wil max 5 doen maar daar koop je precies 5 dat is wel onhandig Straks komen er maar 4 uit, xxxxxx xxxxx xxxxx xxxx

    Als er vragen nog opkomen ga ik er nog paar stellen, ben nu beetje vergeten.
    Last edited by ceBep; 6 April 2011, 20:54. Reden: (ver)koop zaden niet toegestaan op de site. lees de regels!

    #2
    Re: Starter vragen

    Thread verplaatst naar "Vragen buitenwiet kweken"
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Starter vragen

      Wil je echt goedkoop: purple widow, 14 euro voor 12 reguliare zaden.

      Of the church 18 euro voor 5 vrouwelijke zaden. Koop ze bij Growshop alien, die is zeker veilig en daar krijg je soms wel extra gratis zaadjes (freebees) erbij. Vraag ernaar.

      Oja, zaden kopen of verkopen hier opt forum is niet toegestaan.

      Ja die zaden zien er ook wel goed uit op die link. De rokerij is mij niet bekend als zadenbank maar enkel als coffeeshop. Let op met feminesed zaden want soms worden het hermafrodieten als je ze van een onbekende of slechte zaadbank koopt. The church van greenhouse heb ik nog geen slechte dingen over gehoord.

      grtz jan
      Last edited by janleuri; 6 April 2011, 20:56.

      Comment


        #4
        Re: Starter vragen

        Ja sorry, ik wist dat eigenlijk wel had dat niet moeten zeggen. Ik zei ook via pm afspreken maarja. Foutje.

        Oke bedankt voor de link. Ik had ook nog een vraag. Als de zaadjes zijn ontkiemt moet je ze dan in een klein plantenbakje doen of mag je meteen in een speciekuip van 20liter doen?

        Want dat moet ik ook tussenbakjes kopen.

        Comment


          #5
          Re: Starter vragen

          Kan allebij, ik doe ze meestal eerst in een klein potje een beetje voorgroeien en dan als ze een beetje op lengte en kracht is in een kuip.

          Comment

          Bezig...
          X