Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia haze buiten kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia haze buiten kweken

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb een afgesloten tuin. Ik ben van plan om 5 amnesia haze zaden van HYPRO te gaan planten. Ik ben niet van plan om het in potten te doen maar gewoon direct in de grond. Door een 50 liter zak aarde te kopen bij een growshop. Ik ben een beginner. Ik heb hier veel over gegoogled en gelezen en met jullie hulp wil ik het gaan doen

    Ik weet niet precies wanneer en hoe ik moet beginnen. Hoeveel moet de EC en de PH zijn.
    Heb ik voeding hierbij nodig. En nog vele andere dingen


    Ik hoop dat juillie mij een beetje op weg kunnen helpen
    Alvast bedankt

    #2
    Re: Amnesia haze buiten kweken

    In de volle grond is bijvoeden niet nodig plantje zoekt zelf wel wat ze nodig heeft. Best zaai je niet voor 15 mei buiten, Alwoewel er verschillende zijn die al buiten aan de gang zijn maar ik zou het je niet aanraden. verder adviseer ik je om hier eens de stikkeys in de buitenkweeksectie door te nemen en eens wat buitenkweekverslagen te lezen. dan zie je hoe het gaat en hoe anderen het doen, succes.

    Comment


      #3
      Re: Amnesia haze buiten kweken

      Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
      In de volle grond is bijvoeden niet nodig plantje zoekt zelf wel wat ze nodig heeft. Best zaai je niet voor 15 mei buiten, Alwoewel er verschillende zijn die al buiten aan de gang zijn maar ik zou het je niet aanraden. verder adviseer ik je om hier eens de stikkeys in de buitenkweeksectie door te nemen en eens wat buitenkweekverslagen te lezen. dan zie je hoe het gaat en hoe anderen het doen, succes.
      Heeft u misschien een buitenkweekschema voor mij of een link?

      Comment


        #4
        Re: Amnesia haze buiten kweken

        Wietologisch-Handboek-buiten-kweken.pdf



        lees je rijk. beetje eigenmaken van de basis moet je echt wel zelf doen. Komt niet gewoon aanwaaien.

        Comment


          #5
          Re: Amnesia haze buiten kweken

          hihi, je zit met je hypro in de hydro sectie.......lol

          Maar toch suc6 met je buiten kweek.

          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: Amnesia haze buiten kweken

            Ghehe idd was me nog niet opgevallen, bij deze verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

            Comment

            Bezig...
            X